Каталог товарів
Безкоштовно по Україні
Вхід
Реєструйся, щоб отримати перший бонус
Каталог
Знайти
Головна
Велосипеди
Гірські
Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red

Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red

Артикул:SKD-64-48
Про товар
Характеристики
Відгуки
Геометрія
Відео

Характеристики

Рама
Основна частина велосипеда, до якої кріпиться велосипедне обладнання. Виготовляється з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). Геометрична форма, матеріали та конструкція рами є вирішальним фактором для визначення умов використання велосипеда та його їздових характеристик. Класична конструкція рами представляє з себе два трикутника з'єднаних між собою. У двухподвесних гірських велосипедів задній і передній трикутники з'єднані шарнірами та лінками, а також мають роз'єми для встановлення амортизатора. Моделі з ремінним приводом мають роз'ємне перо або дропаут. Також на гравійних і шосейних велосипедах можуть зустрічатися різні демпфери та шарніри, які покликані зробити їзду більш комфортною.
Series 2 6061 алюміній, низький стендовер, каретка 68мм, ковані дропаути 135мм, внутрішня проводка, підтримка дроппера
Вилка
Частина велосипеда, яка утримує переднє колесо та відповідає за зміну напрямку їзди під час руху. Вилки бувають «жорсткі» (ригід) і «м'які» (амортизаційні). На шосейні, гравійні, міські та дитячі велосипеди частіше встановлюється ригідна вилка, виготовлена ​​з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). На гірські, а також на деякі моделі гравійних і гібридних велосипедів, встановлюється амортизаційна вилка, яка допомагає утримувати зчеплення переднього колеса на сильному бездоріжжі, а також поглинає удари. Такі вилки діляться на кілька типів: пружинно-еластомірні (прогулянки та повсякденна їзда), пружинно-масляні (фітнес і аматорські змагання), повітряно-масляні (інтенсивні тренування, марафони, перегони).
SR Suntour XCM HLO-DS, хід 120мм, гідравлічний локаут, 46мм офсет
Кермова колонка
Пристрій, який забезпечує обертання велосипедної вилки в рульовому стакані рами. Складається з верхньої та нижньої чашок, двох підшипників (герметичних "промислових" або сепараторних), якоря, кришки якоря та упорних кілець (спейсерів). Чашки можуть знаходитись зовні рульового стакана (виносна, неінтегрована рульова), або всередині неї (напівінтегрована). Також рульовий стакан може мати посадочні місця в які вкладаються промислові підшипники (інтегрована рульова). Такий варіант є самим складним і дорогим у виготовленні, оскільки вимагає надточного обладнання для виготовлення стакану.
FSA No.10-P
Переднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до вилки велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос.
Tektro M275, дискові, гідравлічні, ротор 160 мм
Гальмівні ручки
Важіль, що приводить в дію гальмо велосипеда. Механічна ручка при натисканні тягне трос, який приводить в рух колодки. У гідравлічній системі використовується спеціальна гальмівна рідина та ручки з розширювальним бачком. При натисканні ручки підвищується тиск в системі, підсуваючи колодки до гальмівного диску. У шосейних і гравійних велосипедів гальмівна ручка поєднана з ручкою перемикання (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки).
Tektro M275, гідравлічні
Заднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до рами велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос. Барабанне гальмо буває тільки заднім і приводяться в рух крутінням педалей назад.
Tektro M275, дискові, гідравлічні, ротор 160 мм
Задній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам касети. У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до спеціального кронштейну (сережка), який захищає перемикач від пошкодження, приймаючи на себе енергію удару. Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
Shimano Altus Shadow, 9-Speed
Передній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам кривошипної системи (шатунам). У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до підсідельної трубі хомутом, або болтами безпосередньо до рами (direct mount). Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
Shimano Altus, 2-Speed
Ручки перемикання
Механізми, які кріпляться до керма (раніше кріпилися на раму) і дозволяють перемикати передачі. Зміна передач здійснюється, шляхом передачі зусилля з ручок перемикання (манеток) через тросиковий привід на перемикачі, що змінюють положення ланцюга на зірках для зміни передавального відношення. У гоночних моделях зустрічається перемикання за допомогою електроніки. Ручки бувають з курковим механізмом (тригер), або з поворотним (гріпшифт, ревошифт). У шосейних і гравійних велосипедів ручка перемикання поєднана з гальмівною ручкою (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки). Як правило, ліва ручка відповідає за передній перемикач, а права - за задній.
Shimano Altus 2x9-Speed
Шатуни
Це кривошипний механізм з провідними зірками, що передає трансмісії велосипеда обертальні рухи ніг велосипедиста. Кріпиться до валу каретки шліцьовим з'єднанням. В сучасних велосипедах вал каретки, найчастіше, є частиною шатунів. Залежно від типу велосипеда може мати 1, 2 або 3 зірки. Зустрічаються моделі з вбудованим вимірником потужності педалювання. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Алюмінієві зі сталевими зірками 36/22T
Педалі
Це платформи для ніг, що кріпляться до шатунів і передають обертальні зусилля ніг через, трансмісію та ланцюг, на заднє колесо. Найчастіше дорослі велосипеди обладнані тестовими пластиковими педалями. Велосипеди середнього і високого рівня можуть постачатися без педалей в комплекті. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Платформи, нейлон
Касета
Це комплект з декількох зірок різного діаметру та з різною кількістю зубів, який кріпиться до барабана задньої втулки. Касета призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зірках. Кріпиться до втулки за допомогою виступів (шліців) на внутрішній поверхні касети, які входять в зачеплення з відповідними виступами на барабані задньої втулки, захищаючи касету від провертання. У бюджетних і дитячих велосипедах зустрічається фрівіл (трещітка), який обладнаний храповим механізмом і кріпиться до втулки різьбовим з'єднанням.
SunRace 9-Speed, 11-36T
Ланцюг
Це механізм, що складається з послідовно з'єднаних шарнірами ланок. Ланцюг призначений для передачі крутного моменту з провідною зірки кривошипної системи (шатунів) на провідну зірку касети. Як альтернатива ланцюга може застосовуватися ремінна передача.
KMC X9
Втулки
Центральная часть колеса (ступица), насаженая на неподвижную ось, которая крепится к вилке и раме велосипеда болтами, эксцентриковым зажимом, либо сквозной осью. Вращается на радиально-упорных "насыпных" либо на герметичных "промышленных" подшипниках. Задняя втулка оборудована барабаном с храповым механизмом, на который устанавливается кассета. В бюджетных втулках, а также на моделях для детских велосипедов, вместо барабана встречается резьба для фривила (трещётки). На городских и дорожных велосипедах может быть установлена "планетарная втулка", которая работает по схожему с автомобильной КПП принципу и заменяет собой задний переключатель и кассету.
Кований алюміній, 6 болтів, 32сп
Ободи
Зовнішня частина колеса у вигляді кола, яка кріпиться до вилки колеса спицями. Профіль обода може мати одну або дві стінки, а також може бути посилений додатковими ребрами по всьому колу або спеціальними пістонами, які вставляються в отвори для спиць. На обід монтується велосипедна покришка. Залежно від моделі, покришка встановлюється з камерою або без неї. На шосейні велосипеди межет бути встановлений обід до якого приклеюється трубка.
Marin, алюмінієві, подвійні, внутрішня ширина 25мм, штифтове з'єднання
Спиці
Конструктивний елемент колеса. Представляє собою стрижень, що з'єднує центральну частину колеса (втулку) і його обід. Використання спиць дозволяє значно полегшити конструкцію колеса, при цьому не знижуючи його міцності. Спиці виробляють зі сталі, алюмінію і титану. Натяг спиць відбувається за допомогою ніпеля, який накручується на спицю з боку обода. Ніпель виготовляють зі сталі, латуні, алюмінію.
Нержавіюча сталь, 14g
Покришки
Упругая резиновая оболочка с металлическим или полимерным (фолдинговым, складывающимся) бортовым кольцом, установленная на обод колеса. Покрышка обеспечивает сцепление велосипеда с дорожным полотном, а также она поглощает незначительные вибраций. Для накачивания покрышки воздухом используется камера, либо специальная конструкция обода и покрышки, для бескамерного использования. Так же у шоссейных гоночных велосипедов встречаются трубки (вид шин в которых сшиты два края каркаса, удерживая внутри камеру). В зависимости от условий использования протектор (беговая дорожка) покрышки имеет разный рисунок, состав резинового покрытия (компаунд) и плотность плетения нитей каркаса (корд).
MTB 29x2.25"
Винос
Частина велосипеда, що з'єднує горизонтальну трубу керма з вертикальним штоком вилки. Деякі моделі інтегрованих виносів кріпляться безпосередньо до корони вилки. На міських велосипедах можна також зустріти моделі з можливістю регулювання кута нахилу, складною конструкцією або ексцентриковим затискачем.
Marin, алюміній, 31.8мм, 45мм
Кермо
Деталь велосипеда, за допомогою якої він спрямовується в потрібну сторону. Також кермо є основною точкою опори велосипедиста, разом із сідлом і педалями. На кермі монтується додаткове обладнання: гріпси або обмотка, ручки перемикання, гальмівні ручки, а також дзвінок, велокомп'ютер, фара та інше. Гірські та гібридні велосипеди обладнані прямими рулями (флет-бар) або рулями з невеликим підйомом (райзер). Шосейні, гравійні та туристичні велосипеди мають кермо спеціальної зігнутої форми (дроп-бар, кермо-баран). Кінці керма можуть бути зігнуті в сторони для зручності нижнього хвата на бездоріжжі, а також для комфортного перемикання передач при встановленій нарульній сумці.
Marin Riser, алюміній, 31.8мм, підйом 12мм, ширина 780мм
Гріпси
Ручки велосипеда за які тримається велосипедист. Вони призначені для міцного хвата руками в будь-яких погодних умовах, а також для зниження вібрації. На горих велосипедах частіше встановлюються гріпси з замками, які запобігають їх прокручуванню при інтенсивній їзді. На шосейних і гравійних велосипедах роль гріпс виконує спеціальна обмотка.
Marin MTB, закриті торці
Підсідельний штир
Труба, що з'єднує сідло з рамою. Штир закріплюється в рамі за допомогою хомута. Сідло фіксується за допомогою болтового замку. На гірських і гравійних велосипедах може бути встановлений підсідельний штир з регулюванням висоти (дроппер). На дорожніх і прогулянкових велосипедах зустрічаються штирі з амортизацією.
Marin, алюміній, 30.9мм
Сідло
Частина велосипеда, яка бере на себе основну масу велосипедиста. Велосипедне сідло має форму, яка забезпечує комфортне сидіння на ньому та не заважає крутити педалі. На міські моделі встановлюються широкі та м'які сідла, що ідеально підходять для прямої посадки. Спортивні велосипеди обладнані вужчими та жорсткішими моделями, які дозволяють ефективно педалювати, залишаючись комфортними, оскільки вага велосипедиста краще розподілена між сідлом, педалями та кермом. Також сідло може мати поглиблення або виріз в центрі для зменшення тиску на промежину. Кріпиться сідло на підсідельний штир болтовим замком.
Marin MTB
Тип вилки
пружинно-оливна
Стать
Чоловіча
Стать
Унісекс
Категорія велосипеда
Гірські
Діаметр колеса
29"
Модельний ряд
Marin BOBCAT TRAIL
Тип гальма
дискові гідравлічні
Трансмісія
механічна
Розмір рами
M
Підвіска
хардтейл
Рік
2021
Матеріал рами
алюміній
Электричний привід
ні
Зріст
165-180 см
Артикул
SKD-64-48
Де плануєте кататися
Пересічена місцевість
Для кого велосипед?
Чоловічі
Для кого велосипед?
Жіночі
Бренд
Marin
Тип гірського велосипеда
трейловий
Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red
Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red
Розмір рами
M
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
29"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Геометрія велосипеда

Геометрія велосипеда
Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red
Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red
Розмір рами
M
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
29"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Немає жодного відгуку
Написати перший відгук
Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red
Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red
Розмір рами
M
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
29"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Відео

Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red
Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red
Розмір рами
M
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
29"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Наявність в магазинах

Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red
Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red
Розмір рами
M
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
29"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Велосипед 29" Marin BOBCAT TRAIL 4 рама - M 2021 Gloss Crimson/Teal/Red фото 1
Зверніть увагу, що на основі наявності компонентів, виробник може змінювати комплектацію без попередження.
Знижка 15%
Артикул:SKD-64-48
Поділитися
Немає в наявності
0
відгуків
Поділитися
Розмір рами
Колір велосипеда
color property
color property
Діаметр колеса
Додати в обране
Додати в порівняння
Самовивіз з магазину Велопланета
Замов на сайті забери в магазині
Доставка по місту
Безкоштовна доставка велосипедів нашим кур'єром, доступна по Києву
На відділення "Нової пошти"
При сумі замовлення від 2000 грн - до відділення або кур'єром - безкоштовно. *
* Зверніть увагу, що при розрахунку умов доставки береться остаточна сума замовлення з урахуванням дисконтно-бонусної програми
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Трейлове сімейство хардтейлів Bobcat Trail призначені для новачків і любителів MTB, що шукають сучасну геометрію, яка дозволить динамічно їздити по лісових стежках. А мінливий, в залежності від розміру рами, діаметр коліс, дозволить максимально точно вибрати велосипед під свій зріст.

 


 

Заточений під швидку їзду по трейлам, зберігаючи точність керування на швидкісних спусках і легко підіймаючись на вершини пагорбів.

  • Довгий і низький передній трикутник забезпечує велосипеду гарну стійкість.
  • Опущені верхні пера роблять задній трикутник рами більш податливим, забезпечуючи більш комфортну їзду.
  • Збільшена колісна база та гострий кут рульового стакана додають стабільності при їзді на високій швидкості та на спусках.
  • Короткий винос і широке кермо роблять керування більш чуйним і передбачуваним.

 


 

Розроблявся із застосуванням сучасних матеріалів і технологій, що б він міг витримувати інтенсивну їзду по трейлам.

  • Рама виготовлена з легкого та міцного алюмінієвого сплаву Series 2 6061, він має високу жорсткість, за рахунок чого велосипед відчувається дуже динамічним і різким при прискореннях і на підйомах.
  • Труби рами зроблені із застосуванням технологій баттинг. Труби тоншають там, де рама не відчуває перенавантажень, таким чином, знижується вага, не втрачаючи в міцності.
  • Гідроформінг труб надає їм спеціальний профіль, для досягнення максимальної торсіонної жорсткості та міцності, при цьому зберігаючи низьку вагу.
  • Стик підсідельної та верхньої труб посилений спеціальною косинкою.
  • Підсідельна труба підтримує установку дроппера з внутрішньою проводкою.
  • Для додання кращого естетичного вигляду та зручності в експлуатації велосипеда, всі кабелі мають внутрішню проводку в передньому трикутнику.
  • Також на рамі є кріплення для установки багажника, крил, фляг, насоса та інших аксесуарів.

 


 

Оснащений комплектуючими любительського рівня, які чудово підійдуть для активних велосипедистів, що віддають перевагу їзді по бездоріжжю.

  • Вилка SR Suntour XCM має збільшений хід 120 мм, який розширює межі їзди по жорсткому бездоріжжю для досвідчених райдерів і більше прощає помилки в техніці їзди новачкам.
  • Гідравлічний локаут вилки, дозволяє відключати її роботу, що б вона не розгойдувалася при їзді в гору або по рівному асфальту.
  • Широкі універсальні покришки, з в міру агресивним протектором, мають відмінне зчеплення як на ґрунті, так і на асфальті.
  • Колеса зібрані з міцних подвійних алюмінієвих ободів з внутрішньої шириною 25 мм і втулок з кованого алюмінію.
  • Гідравлічні дискові гальма від популярного виробника Tektro дають хороший контроль над зусиллям натискання гальмівної ручки, роблячи гальмування більш ефективним.
  • Трансмісія Shimano Altus 2x9 має широкий діапазон передач, дозволяючи швидко їхати по рівних ділянках і легко підніматися на пагорби.
  • Задній перемикач виконаний за технологією Shadow, яка зменшує розгойдування ланцюга і знижує ризик пошкодження перемикача, оскільки його корпус мінімально виступає за профіль рами.
Схожі товари
footer logo
copyright © 2021 all rights reserved
Слідкуйте за нами:
Профіль
Порівняння
Вибране
Кошик