Каталог товарів
Безкоштовно по Україні
Вхід
Реєструйся, щоб отримати перший бонус
Каталог
Знайти
Головна
Велосипеди
Спортивні велосипеди
Гравійні
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний

Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний

Артикул:SKD-28-22
Про товар
Характеристики
Наявність в магазинах
Відгуки
Відео

Характеристики

Рама
Основна частина велосипеда, до якої кріпиться велосипедне обладнання. Виготовляється з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). Геометрична форма, матеріали та конструкція рами є вирішальним фактором для визначення умов використання велосипеда та його їздових характеристик. Класична конструкція рами представляє з себе два трикутника з'єднаних між собою. У двухподвесних гірських велосипедів задній і передній трикутники з'єднані шарнірами та лінками, а також мають роз'єми для встановлення амортизатора. Моделі з ремінним приводом мають роз'ємне перо або дропаут. Також на гравійних і шосейних велосипедах можуть зустрічатися різні демпфери та шарніри, які покликані зробити їзду більш комфортною.
PRIDE алюміній 6061Т, 700С
Вилка
Частина велосипеда, яка утримує переднє колесо та відповідає за зміну напрямку їзди під час руху. Вилки бувають «жорсткі» (ригід) і «м'які» (амортизаційні). На шосейні, гравійні, міські та дитячі велосипеди частіше встановлюється ригідна вилка, виготовлена ​​з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). На гірські, а також на деякі моделі гравійних і гібридних велосипедів, встановлюється амортизаційна вилка, яка допомагає утримувати зчеплення переднього колеса на сильному бездоріжжі, а також поглинає удари. Такі вилки діляться на кілька типів: пружинно-еластомірні (прогулянки та повсякденна їзда), пружинно-масляні (фітнес і аматорські змагання), повітряно-масляні (інтенсивні тренування, марафони, перегони).
PRIDE карбон, жорстка, внутрішня проводка,бонки
Переднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до вилки велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос.
TRP Spyre, дискові механічні
Гальмівні ручки
Важіль, що приводить в дію гальмо велосипеда. Механічна ручка при натисканні тягне трос, який приводить в рух колодки. У гідравлічній системі використовується спеціальна гальмівна рідина та ручки з розширювальним бачком. При натисканні ручки підвищується тиск в системі, підсуваючи колодки до гальмівного диску. У шосейних і гравійних велосипедів гальмівна ручка поєднана з ручкою перемикання (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки).
Sram Apex 1
Заднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до рами велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос. Барабанне гальмо буває тільки заднім і приводяться в рух крутінням педалей назад.
TRP Spyre, дискові механічні
Задній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам касети. У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до спеціального кронштейну (сережка), який захищає перемикач від пошкодження, приймаючи на себе енергію удару. Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
Sram Apex 1, 11 шв.
Ручки перемикання
Механізми, які кріпляться до керма (раніше кріпилися на раму) і дозволяють перемикати передачі. Зміна передач здійснюється, шляхом передачі зусилля з ручок перемикання (манеток) через тросиковий привід на перемикачі, що змінюють положення ланцюга на зірках для зміни передавального відношення. У гоночних моделях зустрічається перемикання за допомогою електроніки. Ручки бувають з курковим механізмом (тригер), або з поворотним (гріпшифт, ревошифт). У шосейних і гравійних велосипедів ручка перемикання поєднана з гальмівною ручкою (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки). Як правило, ліва ручка відповідає за передній перемикач, а права - за задній.
Sram Apex 1, 1x11 шв.
Шатуни
Це кривошипний механізм з провідними зірками, що передає трансмісії велосипеда обертальні рухи ніг велосипедиста. Кріпиться до валу каретки шліцьовим з'єднанням. В сучасних велосипедах вал каретки, найчастіше, є частиною шатунів. Залежно від типу велосипеда може мати 1, 2 або 3 зірки. Зустрічаються моделі з вбудованим вимірником потужності педалювання. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Prowheel DMA-40, S\M=170, L\XL=175мм, 40Т, алюміній, порожниста вісь
Касета
Це комплект з декількох зірок різного діаметру та з різною кількістю зубів, який кріпиться до барабана задньої втулки. Касета призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зірках. Кріпиться до втулки за допомогою виступів (шліців) на внутрішній поверхні касети, які входять в зачеплення з відповідними виступами на барабані задньої втулки, захищаючи касету від провертання. У бюджетних і дитячих велосипедах зустрічається фрівіл (трещітка), який обладнаний храповим механізмом і кріпиться до втулки різьбовим з'єднанням.
Sram PG-1130, 11-42, 11ск
Втулки
Центральная часть колеса (ступица), насаженая на неподвижную ось, которая крепится к вилке и раме велосипеда болтами, эксцентриковым зажимом, либо сквозной осью. Вращается на радиально-упорных "насыпных" либо на герметичных "промышленных" подшипниках. Задняя втулка оборудована барабаном с храповым механизмом, на который устанавливается кассета. В бюджетных втулках, а также на моделях для детских велосипедов, вместо барабана встречается резьба для фривила (трещётки). На городских и дорожных велосипедах может быть установлена "планетарная втулка", которая работает по схожему с автомобильной КПП принципу и заменяет собой задний переключатель и кассету.
Pride, алюміній, промпідшипник, 32сп, осі 12x100 / 12x142мм
Ободи
Зовнішня частина колеса у вигляді кола, яка кріпиться до вилки колеса спицями. Профіль обода може мати одну або дві стінки, а також може бути посилений додатковими ребрами по всьому колу або спеціальними пістонами, які вставляються в отвори для спиць. На обід монтується велосипедна покришка. Залежно від моделі, покришка встановлюється з камерою або без неї. На шосейні велосипеди межет бути встановлений обід до якого приклеюється трубка.
Алюмінієві, подвійні, під безкамерку, 21мм
Покришки
Упругая резиновая оболочка с металлическим или полимерным (фолдинговым, складывающимся) бортовым кольцом, установленная на обод колеса. Покрышка обеспечивает сцепление велосипеда с дорожным полотном, а также она поглощает незначительные вибраций. Для накачивания покрышки воздухом используется камера, либо специальная конструкция обода и покрышки, для бескамерного использования. Так же у шоссейных гоночных велосипедов встречаются трубки (вид шин в которых сшиты два края каркаса, удерживая внутри камеру). В зависимости от условий использования протектор (беговая дорожка) покрышки имеет разный рисунок, состав резинового покрытия (компаунд) и плотность плетения нитей каркаса (корд).
Позашляхові Kenda Kick-Back 700x40c
Винос
Частина велосипеда, що з'єднує горизонтальну трубу керма з вертикальним штоком вилки. Деякі моделі інтегрованих виносів кріпляться безпосередньо до корони вилки. На міських велосипедах можна також зустріти моделі з можливістю регулювання кута нахилу, складною конструкцією або ексцентриковим затискачем.
PRIDE, S=60мм, M=75мм, L\XL=90мм, алюміній
Кермо
Деталь велосипеда, за допомогою якої він спрямовується в потрібну сторону. Також кермо є основною точкою опори велосипедиста, разом із сідлом і педалями. На кермі монтується додаткове обладнання: гріпси або обмотка, ручки перемикання, гальмівні ручки, а також дзвінок, велокомп'ютер, фара та інше. Гірські та гібридні велосипеди обладнані прямими рулями (флет-бар) або рулями з невеликим підйомом (райзер). Шосейні, гравійні та туристичні велосипеди мають кермо спеціальної зігнутої форми (дроп-бар, кермо-баран). Кінці керма можуть бути зігнуті в сторони для зручності нижнього хвата на бездоріжжі, а також для комфортного перемикання передач при встановленій нарульній сумці.
PRIDE, 31,8, шириною S=400, M=420, L\XL=440мм, розворот 16°, компакт, баттинг, алюміній
Підсідельний штир
Труба, що з'єднує сідло з рамою. Штир закріплюється в рамі за допомогою хомута. Сідло фіксується за допомогою болтового замку. На гірських і гравійних велосипедах може бути встановлений підсідельний штир з регулюванням висоти (дроппер). На дорожніх і прогулянкових велосипедах зустрічаються штирі з амортизацією.
31,6x350мм, алюміній
Тип вилки
ригідна
Стать
Чоловіча
Стать
Унісекс
Категорія велосипеда
Гравійні
Діаметр колеса
28"/700С
Модельний ряд
Pride ROCX
Тип гальма
дискові механічні
Трансмісія
механічна
Розмір рами
L
Рік
2024
Матеріал рами
алюміній
Электричний привід
ні
Зріст
175-185 см
Артикул
SKD-28-22
Для кого велосипед?
Чоловічі
Для кого велосипед?
Жіночі
Бренд
Pride
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 895 грн*
Бонусна система
44 760 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Геометрія велосипеда

Геометрія велосипеда
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 895 грн*
Бонусна система
44 760 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Немає жодного відгуку
Написати перший відгук
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 895 грн*
Бонусна система
44 760 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Відео

Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 895 грн*
Бонусна система
44 760 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Наявність в магазинах

Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 895 грн*
Бонусна система
44 760 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний фото 1
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний фото 2
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний фото 3
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний фото 4
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний фото 5
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний фото 6
Велосипед 28" Pride ROCX 8.3 рама - L 2024 чорний фото 7
Зверніть увагу, що на основі наявності компонентів, виробник може змінювати комплектацію без попередження.
6
7
Артикул:SKD-28-22
Поділитися
В наявності
0
відгуків
Поділитися
Розмір рами
Колір велосипеда
color property
Діаметр колеса
28"/700С
+ 895 грн*
Бонусна система
44 760 грн
Наявність у магазині
Розстрочка
Додати в обране
Додати в порівняння
Самовивіз з магазину Велопланета
Замов на сайті забери в магазині
Доставка по місту
Безкоштовна доставка велосипедів нашим кур'єром, доступна по Києву
На відділення "Нової пошти"
При сумі замовлення від 2000 грн - до відділення або кур'єром - безкоштовно. *
* Зверніть увагу, що при розрахунку умов доставки береться остаточна сума замовлення з урахуванням дисконтно-бонусної програми
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

ROCX 8.3 - це топова модель в лінійці алюмінієвих гравійників від українського бренду Pride Bikes. Від молодших моделей він відрізняється не тільки просунутим навісним обладнанням і карбоновою вилкою, а й більш спортивною геометрією велосипеда.

Рама зроблена зі сплаву алюмінію 6061Т, він має високу жорсткість, за рахунок чого велосипед відчувається дуже динамічним і різким при прискореннях і на підйомах. Труби рами зроблені із застосуванням технологій баттинг і гідроформінг. За рахунок баттингу труби мають змінну товщину стінок, витончуючись там, де рама не відчуває перенавантажень, таким чином, знижується вага, не втрачаючи в міцності. Гідроформінг ж забезпечує створення труб зі спеціальним профілем, для досягнення максимальної торсіонної жорсткості та міцності, при цьому зберігаючи низьку вагу.

Вилка виготовлена з карбонового волокна, що значно полегшило передню частину велосипеда, дозволяючи легше висмикувати переднє колесо для заїзду на бордюр або для перестрибування колод в лісі. Але крім меншої ваги, карбон ще й жорсткіше алюмінію, він відмінно чинить опір скручующим навантаженням, зберігаючи стабільність переднього колеса при різких змінах напрямку. До того ж цей матеріал добре гасить вібрацію від дорожнього полотна, не даючи рукам втомлюватися довгі кілометри.

Геометрія велосипеда поєднує в собі комфорт туринга та швидкість шосейника. ROCX 8.3 має довший передній трикутник, щодо молодших модифікацій, і подовжені на 10 см пера. За рахунок цього збільшилась колісна база, роблячи байк більш стабільним на високій швидкості, та збільшився комфорт, за рахунок більш податливого заднього трикутника. Також змінилась посадка на велосипеді на більш спортивну. На рамі і вилці велика кількість бонок, що дозволяє встановити передній і задній багажники, кілька фляготримачів та безліч всіляких аксесуарів. Фреймсет підтримує встановлення широких покришок, аж до 700х47С. Також на велосипед можна встановити повнорозмірні крила, які зроблять їзду в негоду більш комфортною.

Міцні колеса на 32 спиці, складаються з подвійних алюмінієвих ободів шириною 21мм і алюмінієвих втулок з промисловими підшипниками. Вони набагато краще захищені від попадання пилу і вологи, ніж втулки на насипних підшипниках. Колеса підтримують безкамерне встановлення покришок. Це дозволяє не звертати уваги на дрібні проколи, а також дає можливість їздити на низькому тиску, для кращого зчеплення на ґрунті та піску. До рами колеса кріпляться за допомогою наскрізних осей, таке з'єднання набагато міцніше і жорсткіше, ніж класичні ексцентрики. Взуті вони в покришки Kenda Kick-Back 700x40С з вираженим шипованним протектором, що відмінно підходить для помірного бездоріжжя. Гальмує байк за допомогою одних з найкращих і потужних механічних дискових гальм TRP Spyre, вони безвідмовно працюють і в сухих умовах жаркого літа, і під холодним осіннім дощем, а також дуже прості в обслуговуванні. Трансмісія Sram Apex 1 налічує 11 передач і не має переднього перемикача. Крім зменшення ваги, таке рішення покращує прохідність велосипеда, за рахунок збільшеного кліренсу. Система шатунів має жорстку наскрізну вісь і зірку на 40 зубів, що разом з розрахунком касети в 11-42 зуба дозволяє без зусиль підібрати потрібну передачу для будь-якого типу рельєфу і швидкісного режиму.

Pride ROCX 8.3 здатний справлятися з будь-яким покладеним на нього навантаженням. Йому під силу міська їзда в потоці автомобілів, гравійні перегони, прогулянки по лісових стежках і туристичні заїзди на великі відстані, як в сучасному стилі байкпакінг, так і в класичному стилі з багажниками і сумками-штанами.

Схожі товари
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - S 2023 Sapphire фото
Закiнчується
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - S 2023 Sapphire
В наявності
59 800 грн
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - L 2023 Black Diamond фото
Закiнчується
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - L 2023 Black Diamond
В наявності
59 800 грн
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX815 Di2 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy фото
Закiнчується
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX815 Di2 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy
В наявності
220 000 грн
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX810 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy фото
Закiнчується
3
4
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX810 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy
В наявності
145 200 грн
Велосипед 27,5" Marin NICASIO+ рама - 52см 2024 Satin Tan/Black фото
Закiнчується
12
10
Велосипед 27,5" Marin NICASIO+ рама - 52см 2024 Satin Tan/Black
В наявності
33 200 грн
Велосипед 28" Pride JET ROCX рама - L 2023 сірий фото
-20%
4
4
Велосипед 28" Pride JET ROCX рама - L 2023 сірий
В наявності
71 968 грн
89 960 грн
footer logo
copyright © 2021 all rights reserved
Слідкуйте за нами:
Профіль
Порівняння
Вибране
Кошик