Велосипед 28" Pride ROCX 8.1 рама - S 2024 блакитний
Велосипед 28" Pride ROCX 8.1 рама - S 2024 блакитний
Артикул:SKD-69-52
Про товар
Характеристики
Наявність в магазинах
Відгуки
Геометрія
Характеристики
Рама
Основна частина велосипеда, до якої кріпиться велосипедне обладнання. Виготовляється з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). Геометрична форма, матеріали та конструкція рами є вирішальним фактором для визначення умов використання велосипеда та його їздових характеристик. Класична конструкція рами представляє з себе два трикутника з'єднаних між собою. У двухподвесних гірських велосипедів задній і передній трикутники з'єднані шарнірами та лінками, а також мають роз'єми для встановлення амортизатора. Моделі з ремінним приводом мають роз'ємне перо або дропаут. Також на гравійних і шосейних велосипедах можуть зустрічатися різні демпфери та шарніри, які покликані зробити їзду більш комфортною.
PRIDE алюміній 6061Т, 700С,
Вилка
Частина велосипеда, яка утримує переднє колесо та відповідає за зміну напрямку їзди під час руху. Вилки бувають «жорсткі» (ригід) і «м'які» (амортизаційні). На шосейні, гравійні, міські та дитячі велосипеди частіше встановлюється ригідна вилка, виготовлена з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). На гірські, а також на деякі моделі гравійних і гібридних велосипедів, встановлюється амортизаційна вилка, яка допомагає утримувати зчеплення переднього колеса на сильному бездоріжжі, а також поглинає удари. Такі вилки діляться на кілька типів: пружинно-еластомірні (прогулянки та повсякденна їзда), пружинно-масляні (фітнес і аматорські змагання), повітряно-масляні (інтенсивні тренування, марафони, перегони).
PRIDE алюміній 6061T, жорстка
Переднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до вилки велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос.
Tektro MD-C400, дискові механічні
Заднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до рами велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос. Барабанне гальмо буває тільки заднім і приводяться в рух крутінням педалей назад.
Tektro MD-C400, дискові механічні
Задній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам касети. У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до спеціального кронштейну (сережка), який захищає перемикач від пошкодження, приймаючи на себе енергію удару. Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
Shimano Claris RD-R2000, середня лапа
Передній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам кривошипної системи (шатунам). У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до підсідельної трубі хомутом, або болтами безпосередньо до рами (direct mount). Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
Shimano Claris FD-R2000, 2 швидкості
Ручки перемикання
Механізми, які кріпляться до керма (раніше кріпилися на раму) і дозволяють перемикати передачі. Зміна передач здійснюється, шляхом передачі зусилля з ручок перемикання (манеток) через тросиковий привід на перемикачі, що змінюють положення ланцюга на зірках для зміни передавального відношення. У гоночних моделях зустрічається перемикання за допомогою електроніки. Ручки бувають з курковим механізмом (тригер), або з поворотним (гріпшифт, ревошифт). У шосейних і гравійних велосипедів ручка перемикання поєднана з гальмівною ручкою (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки). Як правило, ліва ручка відповідає за передній перемикач, а права - за задній.
Shimano Claris ST-R2000, 2x8 шв.
Шатуни
Це кривошипний механізм з провідними зірками, що передає трансмісії велосипеда обертальні рухи ніг велосипедиста. Кріпиться до валу каретки шліцьовим з'єднанням. В сучасних велосипедах вал каретки, найчастіше, є частиною шатунів. Залежно від типу велосипеда може мати 1, 2 або 3 зірки. Зустрічаються моделі з вбудованим вимірником потужності педалювання. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Prowheel, S, M- 170, L\XL - 175мм, алюміній
Касета
Це комплект з декількох зірок різного діаметру та з різною кількістю зубів, який кріпиться до барабана задньої втулки. Касета призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зірках. Кріпиться до втулки за допомогою виступів (шліців) на внутрішній поверхні касети, які входять в зачеплення з відповідними виступами на барабані задньої втулки, захищаючи касету від провертання. У бюджетних і дитячих велосипедах зустрічається фрівіл (трещітка), який обладнаний храповим механізмом і кріпиться до втулки різьбовим з'єднанням.
Shimano HG200-8, 12-32, 8 швидкостей
Втулки
Центральная часть колеса (ступица), насаженая на неподвижную ось, которая крепится к вилке и раме велосипеда болтами, эксцентриковым зажимом, либо сквозной осью. Вращается на радиально-упорных "насыпных" либо на герметичных "промышленных" подшипниках. Задняя втулка оборудована барабаном с храповым механизмом, на который устанавливается кассета. В бюджетных втулках, а также на моделях для детских велосипедов, вместо барабана встречается резьба для фривила (трещётки). На городских и дорожных велосипедах может быть установлена "планетарная втулка", которая работает по схожему с автомобильной КПП принципу и заменяет собой задний переключатель и кассету.
Quando, алюміній, 32 сп
Ободи
Зовнішня частина колеса у вигляді кола, яка кріпиться до вилки колеса спицями. Профіль обода може мати одну або дві стінки, а також може бути посилений додатковими ребрами по всьому колу або спеціальними пістонами, які вставляються в отвори для спиць. На обід монтується велосипедна покришка. Залежно від моделі, покришка встановлюється з камерою або без неї. На шосейні велосипеди межет бути встановлений обід до якого приклеюється трубка.
Алюмінієві, подвійні, 19мм
Покришки
Упругая резиновая оболочка с металлическим или полимерным (фолдинговым, складывающимся) бортовым кольцом, установленная на обод колеса. Покрышка обеспечивает сцепление велосипеда с дорожным полотном, а также она поглощает незначительные вибраций. Для накачивания покрышки воздухом используется камера, либо специальная конструкция обода и покрышки, для бескамерного использования. Так же у шоссейных гоночных велосипедов встречаются трубки (вид шин в которых сшиты два края каркаса, удерживая внутри камеру). В зависимости от условий использования протектор (беговая дорожка) покрышки имеет разный рисунок, состав резинового покрытия (компаунд) и плотность плетения нитей каркаса (корд).
Innova 700x38c
Винос
Частина велосипеда, що з'єднує горизонтальну трубу керма з вертикальним штоком вилки. Деякі моделі інтегрованих виносів кріпляться безпосередньо до корони вилки. На міських велосипедах можна також зустріти моделі з можливістю регулювання кута нахилу, складною конструкцією або ексцентриковим затискачем.
Деталь велосипеда, за допомогою якої він спрямовується в потрібну сторону. Також кермо є основною точкою опори велосипедиста, разом із сідлом і педалями. На кермі монтується додаткове обладнання: гріпси або обмотка, ручки перемикання, гальмівні ручки, а також дзвінок, велокомп'ютер, фара та інше. Гірські та гібридні велосипеди обладнані прямими рулями (флет-бар) або рулями з невеликим підйомом (райзер). Шосейні, гравійні та туристичні велосипеди мають кермо спеціальної зігнутої форми (дроп-бар, кермо-баран). Кінці керма можуть бути зігнуті в сторони для зручності нижнього хвата на бездоріжжі, а також для комфортного перемикання передач при встановленій нарульній сумці.
PRIDE, 31,8, ширина S-400, M-420, L\XL-440мм, компакт, баттінг, алюміній
Підсідельний штир
Труба, що з'єднує сідло з рамою. Штир закріплюється в рамі за допомогою хомута. Сідло фіксується за допомогою болтового замку. На гірських і гравійних велосипедах може бути встановлений підсідельний штир з регулюванням висоти (дроппер). На дорожніх і прогулянкових велосипедах зустрічаються штирі з амортизацією.
31,6x350мм алюміній
Тип вилки
ригідна
Вага
12,3 кг
Категорія велосипеда
Гравійні
Діаметр колеса
28"/700С
Стать
Чоловіча
Стать
Унісекс
Тип гальма
дискові механічні
Трансмісія
механічна
Розмір рами
S
Рік
2024
Матеріал рами
алюміній
Зріст
165-175 см
Артикул
SKD-69-52
Для кого велосипед?
Чоловічі
Для кого велосипед?
Жіночі
Модельний ряд
Pride ROCX
Бренд
Pride
Велосипед 28" Pride ROCX 8.1 рама - S 2024 блакитний
Розмір рами
S
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 273 грн*
Бонусна система
27 258 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Геометрія велосипеда
Велосипед 28" Pride ROCX 8.1 рама - S 2024 блакитний
Розмір рами
S
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 273 грн*
Бонусна система
27 258 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Немає жодного відгуку
Написати перший відгук
Велосипед 28" Pride ROCX 8.1 рама - S 2024 блакитний
Розмір рами
S
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 273 грн*
Бонусна система
27 258 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Відео
Велосипед 28" Pride ROCX 8.1 рама - S 2024 блакитний
Розмір рами
S
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 273 грн*
Бонусна система
27 258 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Наявність в магазинах
Велосипед 28" Pride ROCX 8.1 рама - S 2024 блакитний
Розмір рами
S
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 273 грн*
Бонусна система
27 258 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Зверніть увагу, що на основі наявності компонентів, виробник може змінювати комплектацію без попередження.
При сумі замовлення від 2000 грн - до відділення або кур'єром - безкоштовно. *
* Зверніть увагу, що при розрахунку умов доставки береться остаточна сума замовлення з урахуванням дисконтно-бонусної програми
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
НАРОДНИЙ ГРЕВЕЛ
Pride ROCX можна по праву назвати «народним гравійником». Його можна зустріти на лісових стежках в компанії з кантрійниками, він може мчати по міських вуличках та протискуватись у щільному автомобільному трафіку, він подолав вже десятки та сотні тисяч кілометрів обвішаний багажниками й сумками з провізією. В якому б амплуа ви не зустріли на вулиці ROCX, одне буде незмінним – щира посмішка райдера, що сидить на ньому!
Геометрія велосипеда балансує між комфортом туринга та швидкістю шосейника, роблячи Pride ROCX відмінно підходящим, як для швидкої їзди по гладкому асфальту і ґрунтовкам, так і для тривалих подорожей. А комплектуючі, які встановив виробник, повністю виправдовують універсальність гравійних велосипедів. Вони дозволяють звернути з рівного асфальту на звивисту лісову стежку та навіть не зменшити швидкість.
Ключові особливості:
Рама і вилка зроблені зі сплаву алюмінію 6061Т
Труби рами зроблені із застосуванням технології гідроформінг
Геометрія велосипеда розрахована на тривалу та помірно динамічну їзду
Поліровані шви та внутрішня проводка
Велика кількість бонок на рамі та вилці для багажників, сумок та додаткових аксесуарів