Pride ROCX 8.1 2020 року - доступний і зручний гравійник. Його гідно оцінять ті, хто не любить рулі-барани, але не можуть відмовитися від покатеньок на гравійнику. Цього року Pride пішов на компроміс і створив Гревел з прямим кермом.
Рама і вилка велосипеда зроблені зі сплаву алюмінію 6061Т. Це міцний і легкий матеріал, що не схильний до корозії. Завдяки батуванню труб рами вдалося збалансувати її вагу, не втративши при цьому міцності. Висока торсійна жорсткість велосипеда досягається за рахунок застосування технології гідроформінгу. Вона забезпечує створення складного профілю труб рами, що дає велику ефективність педалювання, роблячи раму більш динамічною і накатистою. Вилка на цьому гравійнику встановлена ригідна. Брудові зазори на вилці і задніх перах рами дозволяють особливо не морочитися вибором дороги. Рама ROCX 8.1 оснащена Бонками для багажу і запасу води. Також Бонки розташовані і на ногах вилки.
Колеса 28 & rdquo; в діаметрі. Взуті в напівслік Kenda, розміром 700x40c. Малюнок протектора дозволить швидко набрати високу швидкість і утримати колесо при повороті. Алюмінієві подвійні ободи з внутрішньою шириною в 19 мм будуть гарантами міцності коліс. Втулки Quando на насипних підшипниках забезпечать легкий хід. Висока ремонтопридатність дозволять проїхати цим втулкам за регулярного обслуговування багато тисяч кілометрів.
За чіткість роботи трансмісії відповідають перемикачі Shimano Claris. Працюють вони в парі з шосейними моноблоками Shimano Claris ST-R2000, 2x8.
Гальма на байку дискові механічні Radius BR-CX7. Вони прості за будовою, а тому надійні. На якість їх роботи практично не роблять впливу ні погодні умови, ні температура. Дискова механіка відмінно справляється зі своїми обов'язками і взимку, і влітку, і в дощ, і в спеку - чим не можуть похвалитися ні дорожча дискова гідравліка, ні дешевші ободні гальмівні системи.
Pride ROCX 8.1 - легкий і швидкий велосипед на всі випадки життя.