Каталог товарів
Безкоштовно по Україні
Вхід
Реєструйся, щоб отримати перший бонус
Каталог
Знайти
Головна
Велосипеди
Міські / Гібриди
Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow

Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow

Артикул:SKD-44-35
Про товар
Характеристики
Наявність в магазинах
Відгуки
Геометрія
Відео

Характеристики

Рама
Основна частина велосипеда, до якої кріпиться велосипедне обладнання. Виготовляється з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). Геометрична форма, матеріали та конструкція рами є вирішальним фактором для визначення умов використання велосипеда та його їздових характеристик. Класична конструкція рами представляє з себе два трикутника з'єднаних між собою. У двухподвесних гірських велосипедів задній і передній трикутники з'єднані шарнірами та лінками, а також мають роз'єми для встановлення амортизатора. Моделі з ремінним приводом мають роз'ємне перо або дропаут. Також на гравійних і шосейних велосипедах можуть зустрічатися різні демпфери та шарніри, які покликані зробити їзду більш комфортною.
Series 3 DSX, 6061 алюміній, конусна рульова, внутрішня проводка, кріплення багажника і крил, Flat Mount Disc, вісь 142x12мм
Вилка
Частина велосипеда, яка утримує переднє колесо та відповідає за зміну напрямку їзди під час руху. Вилки бувають «жорсткі» (ригід) і «м'які» (амортизаційні). На шосейні, гравійні, міські та дитячі велосипеди частіше встановлюється ригідна вилка, виготовлена ​​з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). На гірські, а також на деякі моделі гравійних і гібридних велосипедів, встановлюється амортизаційна вилка, яка допомагає утримувати зчеплення переднього колеса на сильному бездоріжжі, а також поглинає удари. Такі вилки діляться на кілька типів: пружинно-еластомірні (прогулянки та повсякденна їзда), пружинно-масляні (фітнес і аматорські змагання), повітряно-масляні (інтенсивні тренування, марафони, перегони).
Marin повністю карбонова, конусний шток, Flat Mount Disc, кріплення багажника і крил, вісь 100х12мм
Кермова колонка
Пристрій, який забезпечує обертання велосипедної вилки в рульовому стакані рами. Складається з верхньої та нижньої чашок, двох підшипників (герметичних "промислових" або сепараторних), якоря, кришки якоря та упорних кілець (спейсерів). Чашки можуть знаходитись зовні рульового стакана (виносна, неінтегрована рульова), або всередині неї (напівінтегрована). Також рульовий стакан може мати посадочні місця в які вкладаються промислові підшипники (інтегрована рульова). Такий варіант є самим складним і дорогим у виготовленні, оскільки вимагає надточного обладнання для виготовлення стакану.
FSA No.42 ACB, пром. підшипники, 1 1/8" x 1 1/2
Переднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до вилки велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос.
Shimano UR300 Flat Mount, дискові, гідравлічні, ротор 160мм
Гальмівні ручки
Важіль, що приводить в дію гальмо велосипеда. Механічна ручка при натисканні тягне трос, який приводить в рух колодки. У гідравлічній системі використовується спеціальна гальмівна рідина та ручки з розширювальним бачком. При натисканні ручки підвищується тиск в системі, підсуваючи колодки до гальмівного диску. У шосейних і гравійних велосипедів гальмівна ручка поєднана з ручкою перемикання (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки).
Shimano MT201, гідравлічні
Заднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до рами велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос. Барабанне гальмо буває тільки заднім і приводяться в рух крутінням педалей назад.
Shimano UR300 Flat Mount, дискові, гідравлічні, ротор 160мм
Задній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам касети. У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до спеціального кронштейну (сережка), який захищає перемикач від пошкодження, приймаючи на себе енергію удару. Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
Shimano Deore 12-Speed
Ручки перемикання
Механізми, які кріпляться до керма (раніше кріпилися на раму) і дозволяють перемикати передачі. Зміна передач здійснюється, шляхом передачі зусилля з ручок перемикання (манеток) через тросиковий привід на перемикачі, що змінюють положення ланцюга на зірках для зміни передавального відношення. У гоночних моделях зустрічається перемикання за допомогою електроніки. Ручки бувають з курковим механізмом (тригер), або з поворотним (гріпшифт, ревошифт). У шосейних і гравійних велосипедів ручка перемикання поєднана з гальмівною ручкою (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки). Як правило, ліва ручка відповідає за передній перемикач, а права - за задній.
Shimano Deore 12-Speed
Шатуни
Це кривошипний механізм з провідними зірками, що передає трансмісії велосипеда обертальні рухи ніг велосипедиста. Кріпиться до валу каретки шліцьовим з'єднанням. В сучасних велосипедах вал каретки, найчастіше, є частиною шатунів. Залежно від типу велосипеда може мати 1, 2 або 3 зірки. Зустрічаються моделі з вбудованим вимірником потужності педалювання. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Кований алюміній, сталевий зірка 42T Narrow Wide
Педалі
Це платформи для ніг, що кріпляться до шатунів і передають обертальні зусилля ніг через, трансмісію та ланцюг, на заднє колесо. Найчастіше дорослі велосипеди обладнані тестовими пластиковими педалями. Велосипеди середнього і високого рівня можуть постачатися без педалей в комплекті. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Commute, платформи, пластик
Касета
Це комплект з декількох зірок різного діаметру та з різною кількістю зубів, який кріпиться до барабана задньої втулки. Касета призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зірках. Кріпиться до втулки за допомогою виступів (шліців) на внутрішній поверхні касети, які входять в зачеплення з відповідними виступами на барабані задньої втулки, захищаючи касету від провертання. У бюджетних і дитячих велосипедах зустрічається фрівіл (трещітка), який обладнаний храповим механізмом і кріпиться до втулки різьбовим з'єднанням.
Shimano Deore 12-Speed, 10-51T
Ланцюг
Це механізм, що складається з послідовно з'єднаних шарнірами ланок. Ланцюг призначений для передачі крутного моменту з провідною зірки кривошипної системи (шатунів) на провідну зірку касети. Як альтернатива ланцюга може застосовуватися ремінна передача.
KMC X12
Втулки
Центральная часть колеса (ступица), насаженая на неподвижную ось, которая крепится к вилке и раме велосипеда болтами, эксцентриковым зажимом, либо сквозной осью. Вращается на радиально-упорных "насыпных" либо на герметичных "промышленных" подшипниках. Задняя втулка оборудована барабаном с храповым механизмом, на который устанавливается кассета. В бюджетных втулках, а также на моделях для детских велосипедов, вместо барабана встречается резьба для фривила (трещётки). На городских и дорожных велосипедах может быть установлена "планетарная втулка", которая работает по схожему с автомобильной КПП принципу и заменяет собой задний переключатель и кассету.
перед: Кований алюміній, 100x12мм, Centerlock, 32сп/зад: Кований алюміній, 142x12мм, Microspline, Centerlock, 32сп
Ободи
Зовнішня частина колеса у вигляді кола, яка кріпиться до вилки колеса спицями. Профіль обода може мати одну або дві стінки, а також може бути посилений додатковими ребрами по всьому колу або спеціальними пістонами, які вставляються в отвори для спиць. На обід монтується велосипедна покришка. Залежно від моделі, покришка встановлюється з камерою або без неї. На шосейні велосипеди межет бути встановлений обід до якого приклеюється трубка.
Marin, алюміній, подвійні, внутрішня ширина 21мм
Спиці
Конструктивний елемент колеса. Представляє собою стрижень, що з'єднує центральну частину колеса (втулку) і його обід. Використання спиць дозволяє значно полегшити конструкцію колеса, при цьому не знижуючи його міцності. Спиці виробляють зі сталі, алюмінію і титану. Натяг спиць відбувається за допомогою ніпеля, який накручується на спицю з боку обода. Ніпель виготовляють зі сталі, латуні, алюмінію.
Нержавіюча сталь, 14g
Покришки
Упругая резиновая оболочка с металлическим или полимерным (фолдинговым, складывающимся) бортовым кольцом, установленная на обод колеса. Покрышка обеспечивает сцепление велосипеда с дорожным полотном, а также она поглощает незначительные вибраций. Для накачивания покрышки воздухом используется камера, либо специальная конструкция обода и покрышки, для бескамерного использования. Так же у шоссейных гоночных велосипедов встречаются трубки (вид шин в которых сшиты два края каркаса, удерживая внутри камеру). В зависимости от условий использования протектор (беговая дорожка) покрышки имеет разный рисунок, состав резинового покрытия (компаунд) и плотность плетения нитей каркаса (корд).
WTB Riddler, 700Cx45мм
Винос
Частина велосипеда, що з'єднує горизонтальну трубу керма з вертикальним штоком вилки. Деякі моделі інтегрованих виносів кріпляться безпосередньо до корони вилки. На міських велосипедах можна також зустріти моделі з можливістю регулювання кута нахилу, складною конструкцією або ексцентриковим затискачем.
Marin 3D кований алюміній
Кермо
Деталь велосипеда, за допомогою якої він спрямовується в потрібну сторону. Також кермо є основною точкою опори велосипедиста, разом із сідлом і педалями. На кермі монтується додаткове обладнання: гріпси або обмотка, ручки перемикання, гальмівні ручки, а також дзвінок, велокомп'ютер, фара та інше. Гірські та гібридні велосипеди обладнані прямими рулями (флет-бар) або рулями з невеликим підйомом (райзер). Шосейні, гравійні та туристичні велосипеди мають кермо спеціальної зігнутої форми (дроп-бар, кермо-баран). Кінці керма можуть бути зігнуті в сторони для зручності нижнього хвата на бездоріжжі, а також для комфортного перемикання передач при встановленій нарульній сумці.
Marin MiniRiser, алюміній
Гріпси
Ручки велосипеда за які тримається велосипедист. Вони призначені для міцного хвата руками в будь-яких погодних умовах, а також для зниження вібрації. На горих велосипедах частіше встановлюються гріпси з замками, які запобігають їх прокручуванню при інтенсивній їзді. На шосейних і гравійних велосипедах роль гріпс виконує спеціальна обмотка.
Marin MTB
Підсідельний штир
Труба, що з'єднує сідло з рамою. Штир закріплюється в рамі за допомогою хомута. Сідло фіксується за допомогою болтового замку. На гірських і гравійних велосипедах може бути встановлений підсідельний штир з регулюванням висоти (дроппер). На дорожніх і прогулянкових велосипедах зустрічаються штирі з амортизацією.
Marin, алюміній
Сідло
Частина велосипеда, яка бере на себе основну масу велосипедиста. Велосипедне сідло має форму, яка забезпечує комфортне сидіння на ньому та не заважає крутити педалі. На міські моделі встановлюються широкі та м'які сідла, що ідеально підходять для прямої посадки. Спортивні велосипеди обладнані вужчими та жорсткішими моделями, які дозволяють ефективно педалювати, залишаючись комфортними, оскільки вага велосипедиста краще розподілена між сідлом, педалями та кермом. Також сідло може мати поглиблення або виріз в центрі для зменшення тиску на промежину. Кріпиться сідло на підсідельний штир болтовим замком.
Marin DSX
Тип вилки
ригідна
Стать
Чоловіча
Стать
Унісекс
Категорія велосипеда
Фітнес / Урбан
Категорія велосипеда
Гібриди
Діаметр колеса
28"/700С
Модельний ряд
Marin DSX
Тип гальма
дискові гідравлічні
Трансмісія
механічна
Розмір рами
S
Рік
2023
Матеріал рами
алюміній
Электричний привід
ні
Зріст
160-170 см
Артикул
SKD-44-35
Де плануєте кататися
З комфортом
Для кого велосипед?
Чоловічі
Для кого велосипед?
Жіночі
Бренд
Marin
Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow
Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow
Розмір рами
S
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 947 грн*
Бонусна система
47 360 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Геометрія велосипеда

Геометрія велосипеда
Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow
Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow
Розмір рами
S
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 947 грн*
Бонусна система
47 360 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Немає жодного відгуку
Написати перший відгук
Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow
Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow
Розмір рами
S
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 947 грн*
Бонусна система
47 360 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Відео

Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow
Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow
Розмір рами
S
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 947 грн*
Бонусна система
47 360 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Наявність в магазинах

Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow
Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow
Розмір рами
S
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
+ 947 грн*
Бонусна система
47 360 грн
Наявність у магазині
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow фото 1
Велосипед 28" Marin DSX 2 рама - S 2023 Brown/Yellow фото 2
Зверніть увагу, що на основі наявності компонентів, виробник може змінювати комплектацію без попередження.
Закiнчується
12
10
Артикул:SKD-44-35
Поділитися
В наявності
0
відгуків
Поділитися
Розмір рами
Колір велосипеда
color property
Діаметр колеса
28"/700С
+ 947 грн*
Бонусна система
47 360 грн
Наявність у магазині
Розстрочка
Додати в обране
Додати в порівняння
Самовивіз з магазину Велопланета
Замов на сайті забери в магазині
Доставка по місту
Безкоштовна доставка велосипедів нашим кур'єром, доступна по Києву
На відділення "Нової пошти"
При сумі замовлення від 2000 грн - до відділення або кур'єром - безкоштовно. *
* Зверніть увагу, що при розрахунку умов доставки береться остаточна сума замовлення з урахуванням дисконтно-бонусної програми
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Marin DSX 2 - це класика ригідного MTB в сучасному вигляді! У його основі лежить фреймсет легкого і динамічного гравійника з комфортною посадкою Gestalt X, якому значно розширили проміжки під покришки, встановили новітню гірську трансмісію та гідравлічні гальма, а також поміняли дропбар на пряме кермо.

Для більшої маневреності на бездоріжжі верхня труба занижена. Так само опущені верхні пера, зробивши задній трикутник рами податливішим. Рама має можливість установки дроппера, що значно спрощує проходження технічно складних ділянок. Трансмісія 1х не лише простіше у використанні, але і дозволяє збільшити прохідність велосипеда за рахунок збільшеного кліренсу. Проміжки в рамі і вилці дозволяють поставити шиповані MTB покришки 29х2.1". Колеса кріпляться наскрізними осями, що значно збільшує стійкість велосипеда до навантажень, що скручують.

Легка і міцна рама зроблена з фірмового алюмінієвого сплаву Series 3 6061. Завдяки батуванню труб вдалося досягти оптимального вагового показника без збитку міцності. За допомогою гідроформінгу трубам рами надали складний профіль, який забезпечує високу торсійну жорсткість. Повністю карбонова вилка з конусним штоком покликана надати додаткову жорсткість, зробивши їзду ефективнішою, також вона зменшує вібрацію від дороги, дозволяючи довше їздити і не втомлюватися. Для посилення рами між підсідельною і верхньою трубами є перемичка. Внутрішня проводка тросів дозволяє захистити їх від ушкоджень і надає байку лаконічніший зовнішній вигляд. Фреймсет має кріплення під передній і задній багажники, повнорозмірні крила і 2 фляги.

Міцні колеса зібрані на втулках з кованого алюмінію і подвійних алюмінієвих ободах з внутрішньою шириною 21 мм та можливістю безкамерного використання. Взуті колеса в покришки WTB Riddler 700cx45 мм з універсальним протектором, відповідним як для асфальту, так і для гравію з ґрунтом. Гідравлічні дискові гальма Shimano MT201/UR300, з роторами 160 мм, дають відмінний контроль над зусиллям натиснення гальмівної ручки, роблячи гальмування передбачуваним і ефективним. За чітке перемикання швидкостей відповідає новітня трансмісія просунутого любительського рівня Shimano Deore 1х12 з великим передатним співвідношенням. Задній перемикач має жорстку пружину і фрикційну муфту, завдяки чому значно зменшується розгойдування ланцюга. Попереду велосипед має 1 зірку на 42 зуби, а ззаду 12 з касетою на 10-51 зубів, що дозволяє підібрати необхідну передачу для будь-якого типу рельєфу.

Marin DSX 2 здатний бути динамічним сітібайком або комфортним турингом, але по-справжньому його вибуховий характер розкривають кросс-кантрійні траси і сінглтреки. Суміш сучасної геометрії і комплектуючих з класичним ригідним компонуванням велосипеда дарують непередавані емоції та значно прокачують техніку їзди як ветеранам маунтинбайкинга, так і новоспеченим райдерам.

Схожі товари
footer logo
copyright © 2021 all rights reserved
Слідкуйте за нами:
Профіль
Порівняння
Вибране
Кошик