Каталог товарів
Безкоштовно по Україні
Вхід
Реєструйся, щоб отримати перший бонус
Каталог
Знайти
Головна
Велосипеди
Спортивні велосипеди
Гравійні
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey

Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey

Артикул:SKE-27-05
Про товар
Характеристики
Відгуки
Геометрія

Характеристики

Рама
Основна частина велосипеда, до якої кріпиться велосипедне обладнання. Виготовляється з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). Геометрична форма, матеріали та конструкція рами є вирішальним фактором для визначення умов використання велосипеда та його їздових характеристик. Класична конструкція рами представляє з себе два трикутника з'єднаних між собою. У двухподвесних гірських велосипедів задній і передній трикутники з'єднані шарнірами та лінками, а також мають роз'єми для встановлення амортизатора. Моделі з ремінним приводом мають роз'ємне перо або дропаут. Також на гравійних і шосейних велосипедах можуть зустрічатися різні демпфери та шарніри, які покликані зробити їзду більш комфортною.
URS преміум карбон, технология мікропідвіски та TCC, внутрішня проводка, кріплення крила та багажника, Flat Mount Disc, каретка PF86, вісь 12x142мм
Вилка
Частина велосипеда, яка утримує переднє колесо та відповідає за зміну напрямку їзди під час руху. Вилки бувають «жорсткі» (ригід) і «м'які» (амортизаційні). На шосейні, гравійні, міські та дитячі велосипеди частіше встановлюється ригідна вилка, виготовлена ​​з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). На гірські, а також на деякі моделі гравійних і гібридних велосипедів, встановлюється амортизаційна вилка, яка допомагає утримувати зчеплення переднього колеса на сильному бездоріжжі, а також поглинає удари. Такі вилки діляться на кілька типів: пружинно-еластомірні (прогулянки та повсякденна їзда), пружинно-масляні (фітнес і аматорські змагання), повітряно-масляні (інтенсивні тренування, марафони, перегони).
URS преміум карбон, технология TCC, внутрішня проводка для гальма та динамо-втулки, кріплення для крила, Flat Mount Disc, вісь 12x100 мм
Переднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до вилки велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос.
SRAM APEX HRD-A1 гідравлічні дискові, ротор Centerline 180мм
Заднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до рами велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос. Барабанне гальмо буває тільки заднім і приводяться в рух крутінням педалей назад.
SRAM APEX HRD-A1 гідравлічні дискові, ротор Centerline 160мм
Задній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам касети. У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до спеціального кронштейну (сережка), який захищає перемикач від пошкодження, приймаючи на себе енергію удару. Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
SRAM APEX 1, довна лапка, 11шв
Ручки перемикання
Механізми, які кріпляться до керма (раніше кріпилися на раму) і дозволяють перемикати передачі. Зміна передач здійснюється, шляхом передачі зусилля з ручок перемикання (манеток) через тросиковий привід на перемикачі, що змінюють положення ланцюга на зірках для зміни передавального відношення. У гоночних моделях зустрічається перемикання за допомогою електроніки. Ручки бувають з курковим механізмом (тригер), або з поворотним (гріпшифт, ревошифт). У шосейних і гравійних велосипедів ручка перемикання поєднана з гальмівною ручкою (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки). Як правило, ліва ручка відповідає за передній перемикач, а права - за задній.
SRAM APEX 1 HRD
Шатуни
Це кривошипний механізм з провідними зірками, що передає трансмісії велосипеда обертальні рухи ніг велосипедиста. Кріпиться до валу каретки шліцьовим з'єднанням. В сучасних велосипедах вал каретки, найчастіше, є частиною шатунів. Залежно від типу велосипеда може мати 1, 2 або 3 зірки. Зустрічаються моделі з вбудованим вимірником потужності педалювання. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
SRAM APEX 1 40T
Педалі
Це платформи для ніг, що кріпляться до шатунів і передають обертальні зусилля ніг через, трансмісію та ланцюг, на заднє колесо. Найчастіше дорослі велосипеди обладнані тестовими пластиковими педалями. Велосипеди середнього і високого рівня можуть постачатися без педалей в комплекті. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Не комплектується
Касета
Це комплект з декількох зірок різного діаметру та з різною кількістю зубів, який кріпиться до барабана задньої втулки. Касета призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зірках. Кріпиться до втулки за допомогою виступів (шліців) на внутрішній поверхні касети, які входять в зачеплення з відповідними виступами на барабані задньої втулки, захищаючи касету від провертання. У бюджетних і дитячих велосипедах зустрічається фрівіл (трещітка), який обладнаний храповим механізмом і кріпиться до втулки різьбовим з'єднанням.
SRAM PG 1130 APEX, 11-42T, 11шв
Ланцюг
Це механізм, що складається з послідовно з'єднаних шарнірами ланок. Ланцюг призначений для передачі крутного моменту з провідною зірки кривошипної системи (шатунів) на провідну зірку касети. Як альтернатива ланцюга може застосовуватися ремінна передача.
SRAM APEX, 11ск
Втулки
Центральная часть колеса (ступица), насаженая на неподвижную ось, которая крепится к вилке и раме велосипеда болтами, эксцентриковым зажимом, либо сквозной осью. Вращается на радиально-упорных "насыпных" либо на герметичных "промышленных" подшипниках. Задняя втулка оборудована барабаном с храповым механизмом, на который устанавливается кассета. В бюджетных втулках, а также на моделях для детских велосипедов, вместо барабана встречается резьба для фривила (трещётки). На городских и дорожных велосипедах может быть установлена "планетарная втулка", которая работает по схожему с автомобильной КПП принципу и заменяет собой задний переключатель и кассету.
DT Swiss 370 Spline Disc
Ободи
Зовнішня частина колеса у вигляді кола, яка кріпиться до вилки колеса спицями. Профіль обода може мати одну або дві стінки, а також може бути посилений додатковими ребрами по всьому колу або спеціальними пістонами, які вставляються в отвори для спиць. На обід монтується велосипедна покришка. Залежно від моделі, покришка встановлюється з камерою або без неї. На шосейні велосипеди межет бути встановлений обід до якого приклеюється трубка.
DT Swiss C1850 SPLINE, 23мм
Покришки
Упругая резиновая оболочка с металлическим или полимерным (фолдинговым, складывающимся) бортовым кольцом, установленная на обод колеса. Покрышка обеспечивает сцепление велосипеда с дорожным полотном, а также она поглощает незначительные вибраций. Для накачивания покрышки воздухом используется камера, либо специальная конструкция обода и покрышки, для бескамерного использования. Так же у шоссейных гоночных велосипедов встречаются трубки (вид шин в которых сшиты два края каркаса, удерживая внутри камеру). В зависимости от условий использования протектор (беговая дорожка) покрышки имеет разный рисунок, состав резинового покрытия (компаунд) и плотность плетения нитей каркаса (корд).
WTB Raddler, 40мм
Винос
Частина велосипеда, що з'єднує горизонтальну трубу керма з вертикальним штоком вилки. Деякі моделі інтегрованих виносів кріпляться безпосередньо до корони вилки. На міських велосипедах можна також зустріти моделі з можливістю регулювання кута нахилу, складною конструкцією або ексцентриковим затискачем.
BMC MSM
Кермо
Деталь велосипеда, за допомогою якої він спрямовується в потрібну сторону. Також кермо є основною точкою опори велосипедиста, разом із сідлом і педалями. На кермі монтується додаткове обладнання: гріпси або обмотка, ручки перемикання, гальмівні ручки, а також дзвінок, велокомп'ютер, фара та інше. Гірські та гібридні велосипеди обладнані прямими рулями (флет-бар) або рулями з невеликим підйомом (райзер). Шосейні, гравійні та туристичні велосипеди мають кермо спеціальної зігнутої форми (дроп-бар, кермо-баран). Кінці керма можуть бути зігнуті в сторони для зручності нижнього хвата на бездоріжжі, а також для комфортного перемикання передач при встановленій нарульній сумці.
Easton EA50 AX
Підсідельний штир
Труба, що з'єднує сідло з рамою. Штир закріплюється в рамі за допомогою хомута. Сідло фіксується за допомогою болтового замку. На гірських і гравійних велосипедах може бути встановлений підсідельний штир з регулюванням висоти (дроппер). На дорожніх і прогулянкових велосипедах зустрічаються штирі з амортизацією.
URS преміум карбон, D-подібна форма, карбон, офсет 0мм
Сідло
Частина велосипеда, яка бере на себе основну масу велосипедиста. Велосипедне сідло має форму, яка забезпечує комфортне сидіння на ньому та не заважає крутити педалі. На міські моделі встановлюються широкі та м'які сідла, що ідеально підходять для прямої посадки. Спортивні велосипеди обладнані вужчими та жорсткішими моделями, які дозволяють ефективно педалювати, залишаючись комфортними, оскільки вага велосипедиста краще розподілена між сідлом, педалями та кермом. Також сідло може мати поглиблення або виріз в центрі для зменшення тиску на промежину. Кріпиться сідло на підсідельний штир болтовим замком.
WTB SL8
Тип вилки
ригідна
Стать
Чоловіча
Стать
Унісекс
Категорія велосипеда
Гравійні
Діаметр колеса
28"/700С
Модельний ряд
BMC URS
Тип гальма
дискові гідравлічні
Трансмісія
механічна
Розмір рами
M
Рік
2023
Матеріал рами
карбон
Зріст
172-180 см
Артикул
SKE-27-05
Для кого велосипед?
Чоловічі
Для кого велосипед?
Жіночі
Бренд
BMC
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey
Розмір рами
M
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Геометрія велосипеда

Геометрія велосипеда
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey
Розмір рами
M
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Немає жодного відгуку
Написати перший відгук
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey
Розмір рами
M
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Відео

Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey
Розмір рами
M
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Наявність в магазинах

Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey
Розмір рами
M
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey фото 1
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey фото 2
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey фото 3
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey фото 4
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey фото 5
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey фото 6
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey фото 7
Велосипед 28" BMC URS TWO Carbon рама - M 2023 Midnight Blue & Speckle Grey фото 8
Зверніть увагу, що на основі наявності компонентів, виробник може змінювати комплектацію без попередження.
Артикул:SKE-27-05
Поділитися
Немає в наявності
0
відгуків
Поділитися
Розмір рами
M
Колір велосипеда
color property
Діаметр колеса
28"/700С
Додати в обране
Додати в порівняння
Самовивіз з магазину Велопланета
Замов на сайті забери в магазині
Доставка по місту
Безкоштовна доставка велосипедів нашим кур'єром, доступна по Києву
На відділення "Нової пошти"
При сумі замовлення від 2000 грн - до відділення або кур'єром - безкоштовно. *
* Зверніть увагу, що при розрахунку умов доставки береться остаточна сума замовлення з урахуванням дисконтно-бонусної програми
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

ЖОДНИХ ОБМЕЖЕНЬ

ВМС URS, він же UnReStricted, створений спеціально для бездоріжжя, він готовий на буд-який сценарій використання, що притаманний гравійникам і навіть трохи більше.

На фанових трейлах чи кантрійних трасах URS звісно не такий швидкий як сучасні МТБ, проте в умілих руках він може дати фору класичним кантрійникам. А от коли йде мова про суто гравійні перегони, то тут у URS конкурентів не так вже й багато. А ще цей байк гарно показує себе в ролі дуже швидкого легкохідного туринга, особливо якщо маршрут проходить по пересіченій місцевості.

ФРЕЙМСЕТ

  • Рама і вилка виконані з високоякісного карбону, тому велосипед неймовірно легкий, міцний і має високий рівень торсіонної жорсткості.
  • Геометрія рами оптимізована для агресивного стилю їзди. Малий кут рульового стакану 70° і короткі нижні пера роблять байк одночасно більш стабільним та більш спритним на бездоріжжі.
  • В задньому трикутнику розташована мікропідвіска Micro Travel Technology на основі еластомеру з ходом 10мм. Вона здатна поглинути дрібну тряску, роблячи їзду більш ефективною та менш втомливою.
  • Додатковий комфорт додає легкий та гнучкий D-образний підсідельний штир, що додатково поглинає вібрацію та дрібні удари від дороги.
  • Рама має додаткові кріпленя для аксесуарів на верхній і нижній трубах, а вилка має канал для внутрішньої проводки кабелю динамо-втулки.
  • Нижня труба в районі кареточного вузла, нижнє праве перо, а також кінці ніг вилки захищені від пошкоджень гумовими накладками.
  • Фреймсет підтримуює встановлення покришок шириною до 45 мм, що значно розширює можливості велосипеда на бездоріжжі.

КОМПЛЕКТАЦІЯ

  • Вілсети мають жорсткі ободи DT Swiss C1850 Spline з шириною 23 мм створені спеціально для їзди по бездоріжжю. Також вони підтримують безкамерне встановлення покришок.
  • Втулки DT Swiss 370 Spline оснащені герметичними промисловими підшипниками, що витримують дуже агресивну їзду та не потребують обслуговування.
  • Колеса взуті у 40-ка міліметрові покришки WTB Raddler з щільними низькими шипами по центру для гарного накату, та високими рідкими по боках, для впевненої їзди по бездоріжжю, особливо на поворотах.
  • 11-ти швидкісна трансмісія SRAM Apex, з розрахунком 40T спереду та 11-42T позаду, чітко працює під навантаженням та дозволяє підібрати передачу практично під будь-який рельєф.
  • За ефективне та прогнозоване гальмування відповідають потужні дискові гідравлічні гальма SRAM Apex з ротором 160 мм на задньому колесі, та збільшеному до 180 мм на передньому, що робить гальмування ще потужнішим.
Схожі товари
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - ML 2023 Sapphire фото
Закiнчується
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - ML 2023 Sapphire
В наявності
59 800 грн
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - L 2023 Black Diamond фото
Закiнчується
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - L 2023 Black Diamond
В наявності
59 800 грн
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX815 Di2 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy фото
Закiнчується
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX815 Di2 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy
В наявності
220 000 грн
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX810 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy фото
Закiнчується
3
4
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX810 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy
В наявності
145 200 грн
Велосипед 27,5" Marin NICASIO+ рама - 52см 2024 Satin Tan/Black фото
Закiнчується
12
10
Велосипед 27,5" Marin NICASIO+ рама - 52см 2024 Satin Tan/Black
В наявності
33 200 грн
Велосипед 28" Pride JET ROCX рама - L 2023 сірий фото
-20%
4
4
Велосипед 28" Pride JET ROCX рама - L 2023 сірий
В наявності
71 968 грн
89 960 грн
footer logo
copyright © 2021 all rights reserved
Слідкуйте за нами:
Профіль
Порівняння
Вибране
Кошик