Основна частина велосипеда, до якої кріпиться велосипедне обладнання. Виготовляється з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). Геометрична форма, матеріали та конструкція рами є вирішальним фактором для визначення умов використання велосипеда та його їздових характеристик. Класична конструкція рами представляє з себе два трикутника з'єднаних між собою. У двухподвесних гірських велосипедів задній і передній трикутники з'єднані шарнірами та лінками, а також мають роз'єми для встановлення амортизатора. Моделі з ремінним приводом мають роз'ємне перо або дропаут. Також на гравійних і шосейних велосипедах можуть зустрічатися різні демпфери та шарніри, які покликані зробити їзду більш комфортною.
Карбон, мікропідвіска Kingpin, Proportional Response, підтримка SmartSense, вісь 12x142, BSA 68мм, внутрішня проводка, сумісність з дропером, кріпленн
Вилка
Частина велосипеда, яка утримує переднє колесо та відповідає за зміну напрямку їзди під час руху. Вилки бувають «жорсткі» (ригід) і «м'які» (амортизаційні). На шосейні, гравійні, міські та дитячі велосипеди частіше встановлюється ригідна вилка, виготовлена з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). На гірські, а також на деякі моделі гравійних і гібридних велосипедів, встановлюється амортизаційна вилка, яка допомагає утримувати зчеплення переднього колеса на сильному бездоріжжі, а також поглинає удари. Такі вилки діляться на кілька типів: пружинно-еластомірні (прогулянки та повсякденна їзда), пружинно-масляні (фітнес і аматорські змагання), повітряно-масляні (інтенсивні тренування, марафони, перегони).
Карбон, 1-1/8 "- 1-1 /2" шток, 55mm зміщення вперед, внутрішня проводка тросів, вісь 12x100, кріплення крила та фляготримачів
Кермова колонка
Пристрій, який забезпечує обертання велосипедної вилки в рульовому стакані рами. Складається з верхньої та нижньої чашок, двох підшипників (герметичних "промислових" або сепараторних), якоря, кришки якоря та упорних кілець (спейсерів). Чашки можуть знаходитись зовні рульового стакана (виносна, неінтегрована рульова), або всередині неї (напівінтегрована). Також рульовий стакан може мати посадочні місця в які вкладаються промислові підшипники (інтегрована рульова). Такий варіант є самим складним і дорогим у виготовленні, оскільки вимагає надточного обладнання для виготовлення стакану.
Інтегрована, 1-1/8"- 1-1/2"
Переднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до вилки велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос.
Важіль, що приводить в дію гальмо велосипеда. Механічна ручка при натисканні тягне трос, який приводить в рух колодки. У гідравлічній системі використовується спеціальна гальмівна рідина та ручки з розширювальним бачком. При натисканні ручки підвищується тиск в системі, підсуваючи колодки до гальмівного диску. У шосейних і гравійних велосипедів гальмівна ручка поєднана з ручкою перемикання (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки).
Shimano GRX 400 гідравлічні
Заднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до рами велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос. Барабанне гальмо буває тільки заднім і приводяться в рух крутінням педалей назад.
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам касети. У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до спеціального кронштейну (сережка), який захищає перемикач від пошкодження, приймаючи на себе енергію удару. Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
Shimano GRX 400, Shadow RD+, 10 швидкостей
Передній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам кривошипної системи (шатунам). У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до підсідельної трубі хомутом, або болтами безпосередньо до рами (direct mount). Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
Shimano GRX 400, braze-on, 2 швидкості
Ручки перемикання
Механізми, які кріпляться до керма (раніше кріпилися на раму) і дозволяють перемикати передачі. Зміна передач здійснюється, шляхом передачі зусилля з ручок перемикання (манеток) через тросиковий привід на перемикачі, що змінюють положення ланцюга на зірках для зміни передавального відношення. У гоночних моделях зустрічається перемикання за допомогою електроніки. Ручки бувають з курковим механізмом (тригер), або з поворотним (гріпшифт, ревошифт). У шосейних і гравійних велосипедів ручка перемикання поєднана з гальмівною ручкою (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки). Як правило, ліва ручка відповідає за передній перемикач, а права - за задній.
Shimano GRX 400, 2х10-шв
Шатуни
Це кривошипний механізм з провідними зірками, що передає трансмісії велосипеда обертальні рухи ніг велосипедиста. Кріпиться до валу каретки шліцьовим з'єднанням. В сучасних велосипедах вал каретки, найчастіше, є частиною шатунів. Залежно від типу велосипеда може мати 1, 2 або 3 зірки. Зустрічаються моделі з вбудованим вимірником потужності педалювання. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
FSA Gossamer Pro Modular AGX+, 46/30
Педалі
Це платформи для ніг, що кріпляться до шатунів і передають обертальні зусилля ніг через, трансмісію та ланцюг, на заднє колесо. Найчастіше дорослі велосипеди обладнані тестовими пластиковими педалями. Велосипеди середнього і високого рівня можуть постачатися без педалей в комплекті. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Не комплектується
Касета
Це комплект з декількох зірок різного діаметру та з різною кількістю зубів, який кріпиться до барабана задньої втулки. Касета призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зірках. Кріпиться до втулки за допомогою виступів (шліців) на внутрішній поверхні касети, які входять в зачеплення з відповідними виступами на барабані задньої втулки, захищаючи касету від провертання. У бюджетних і дитячих велосипедах зустрічається фрівіл (трещітка), який обладнаний храповим механізмом і кріпиться до втулки різьбовим з'єднанням.
Shimano / SunRace, 11-34, 10-шв
Ланцюг
Це механізм, що складається з послідовно з'єднаних шарнірами ланок. Ланцюг призначений для передачі крутного моменту з провідною зірки кривошипної системи (шатунів) на провідну зірку касети. Як альтернатива ланцюга може застосовуватися ремінна передача.
KMC X10, 10-шв.
Втулки
Центральная часть колеса (ступица), насаженая на неподвижную ось, которая крепится к вилке и раме велосипеда болтами, эксцентриковым зажимом, либо сквозной осью. Вращается на радиально-упорных "насыпных" либо на герметичных "промышленных" подшипниках. Задняя втулка оборудована барабаном с храповым механизмом, на который устанавливается кассета. В бюджетных втулках, а также на моделях для детских велосипедов, вместо барабана встречается резьба для фривила (трещётки). На городских и дорожных велосипедах может быть установлена "планетарная втулка", которая работает по схожему с автомобильной КПП принципу и заменяет собой задний переключатель и кассету.
Зовнішня частина колеса у вигляді кола, яка кріпиться до вилки колеса спицями. Профіль обода може мати одну або дві стінки, а також може бути посилений додатковими ребрами по всьому колу або спеціальними пістонами, які вставляються в отвори для спиць. На обід монтується велосипедна покришка. Залежно від моделі, покришка встановлюється з камерою або без неї. На шосейні велосипеди межет бути встановлений обід до якого приклеюється трубка.
WTB ST i23 TCS, 700c, 28сп, підтримують безкамерне використання
Покришки
Упругая резиновая оболочка с металлическим или полимерным (фолдинговым, складывающимся) бортовым кольцом, установленная на обод колеса. Покрышка обеспечивает сцепление велосипеда с дорожным полотном, а также она поглощает незначительные вибраций. Для накачивания покрышки воздухом используется камера, либо специальная конструкция обода и покрышки, для бескамерного использования. Так же у шоссейных гоночных велосипедов встречаются трубки (вид шин в которых сшиты два края каркаса, удерживая внутри камеру). В зависимости от условий использования протектор (беговая дорожка) покрышки имеет разный рисунок, состав резинового покрытия (компаунд) и плотность плетения нитей каркаса (корд).
WTB Riddler Comp, 700 x 45c
Винос
Частина велосипеда, що з'єднує горизонтальну трубу керма з вертикальним штоком вилки. Деякі моделі інтегрованих виносів кріпляться безпосередньо до корони вилки. На міських велосипедах можна також зустріти моделі з можливістю регулювання кута нахилу, складною конструкцією або ексцентриковим затискачем.
Cannondale 3, 6061 алюміній, 31.8, 7 °
Кермо
Деталь велосипеда, за допомогою якої він спрямовується в потрібну сторону. Також кермо є основною точкою опори велосипедиста, разом із сідлом і педалями. На кермі монтується додаткове обладнання: гріпси або обмотка, ручки перемикання, гальмівні ручки, а також дзвінок, велокомп'ютер, фара та інше. Гірські та гібридні велосипеди обладнані прямими рулями (флет-бар) або рулями з невеликим підйомом (райзер). Шосейні, гравійні та туристичні велосипеди мають кермо спеціальної зігнутої форми (дроп-бар, кермо-баран). Кінці керма можуть бути зігнуті в сторони для зручності нижнього хвата на бездоріжжі, а також для комфортного перемикання передач при встановленій нарульній сумці.
Ручки велосипеда за які тримається велосипедист. Вони призначені для міцного хвата руками в будь-яких погодних умовах, а також для зниження вібрації. На горих велосипедах частіше встановлюються гріпси з замками, які запобігають їх прокручуванню при інтенсивній їзді. На шосейних і гравійних велосипедах роль гріпс виконує спеціальна обмотка.
Fizik Solocush Soft, 3мм
Підсідельний штир
Труба, що з'єднує сідло з рамою. Штир закріплюється в рамі за допомогою хомута. Сідло фіксується за допомогою болтового замку. На гірських і гравійних велосипедах може бути встановлений підсідельний штир з регулюванням висоти (дроппер). На дорожніх і прогулянкових велосипедах зустрічаються штирі з амортизацією.
Cannondale 3, 6061 алюміній, 27.2 x 350 мм
Сідло
Частина велосипеда, яка бере на себе основну масу велосипедиста. Велосипедне сідло має форму, яка забезпечує комфортне сидіння на ньому та не заважає крутити педалі. На міські моделі встановлюються широкі та м'які сідла, що ідеально підходять для прямої посадки. Спортивні велосипеди обладнані вужчими та жорсткішими моделями, які дозволяють ефективно педалювати, залишаючись комфортними, оскільки вага велосипедиста краще розподілена між сідлом, педалями та кермом. Також сідло може мати поглиблення або виріз в центрі для зменшення тиску на промежину. Кріпиться сідло на підсідельний штир болтовим замком.
При сумі замовлення від 2000 грн - до відділення або кур'єром - безкоштовно. *
* Зверніть увагу, що при розрахунку умов доставки береться остаточна сума замовлення з урахуванням дисконтно-бонусної програми
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
ЩЕ БІЛЬШЕ БЕЗДОРІЖЖЯ
Карбоновий гравійник Cannondale Topstone вже встиг здобути велику армію фанатів за його комфортну та динамічну геометрію, ну і звісно ж за фірмову мікропідвіску Kingpin. Проте і власники Топстоунів, і інженери Cannondale хотіли більшого, а значить оновлення моделі було неминуче!
Нове покоління гравійників Topstone підтримує МТБ-шні покришки до 2.1 дюйма, керування на бездоріжжі стало стабільнішим, а мікропідвіска отримала нові підшипники. Тепер можна ще динамічніше носитись по лісах, полях та кантрійних трасах, майже не виїжджаючи на асфальт.
Також оновлений карбоновий Topstone підтримує встановлення фірмової системи інтелектуального освітлення, для підвищення видимості й безпеки на дорозі SmartSense.
РАМА ТА ВИЛКА
Рама та вилка знижують вібрацію від дороги та роблять велосипед більш жорстким, за рахунок чого райдер відчуває себе комфортно і впевнено як на коротких технічних дистанціях, так і в тривалих подорожах
Система мікропідвіски Kingpin з ходом до 30 мм отримала нові підшипники ковзання з дуже низьким коефіцієнтом тертя, що допомогло скинути 100 г з велосипеда
Вилка має більший трейл, ніж на попередній модифікації. Це робить велосипед більш стабільним на високих швидкостях, спусках та на ділянках зі складним рельєфом
Нижні пера зробили довше на 5 мм, а праве ще й опустили. Завдяки цьому велосипед тепер підтримує покришки 700х45мм та 27.5х2.1”, залишаючись таким же динамічним та маневреним
У різних розмірів фреймсетів відрізняється геометрія, жорсткість і характеристики керування. Завдяки цьому велосипедист будь-якого зросту зможе підібрати відповідний розмір рами та відчути усі переваги байка
Рама та вилка мають приховані кріплення для повнорозмірних крил, а також безліч бонок для кріплення сумок, фляготримачів і аксесуарів
На нижній трубі, у штатному місці для системи SmartSense, є відсік для кріплення інструменту
КОМПЛЕКТАЦІЯ
Гравійна трансмісія Shimano GRX впевнено працює і на високих швидкостях, і в крутих підйомах, і в поганих погодних умовах
10-ти швидкісна касета з розрахунком 11-34 та система шатунів 46/30 забезпечують дуже плавне перемикання між широким діапазоном передач
Дуали Shimano GRX по праву вважаються одними з найзручніших ручок серед існуючих. Вони дозволяють впевнено тримати кермо у будь-яких умовах і не дають рукам стомлюватись при тривалій їзді
Дискова гідравліка Shimano GRX 400 має потужне гальмівне зусилля та дуже гарну модуляцію, не в останню чергу в цьому відіграє змінена конструкції важеля гальмівної ручки. Завдяки цьому велосипед зупиняється саме там, де запланував райдер
Алюмінієві вілсети з ободами WTB ST i23 та втулками Formula на промпідшипниках, дозволяють динамічно їздити не тільки по асфальту та гравійкам, а й по нескладним кантрійним трасам. Підтримують безкамерне використання
Покришки WTB Riddler Comp мають ширину 45 мм та універсальний гравійний протектор з високими та рідкими шипами по боках для кращого зчеплення на бездоріжжі та більш щільною й низькою центральною на ж частиною, що забезпечує гарний накат на асфальті