Каталог товарів
Безкоштовно по Україні
Вхід
Реєструйся, щоб отримати перший бонус
Каталог
Знайти
Головна
Велосипеди
Спортивні велосипеди
Гравійні
Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste

Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste

Артикул:SKE-47-06
Про товар
Характеристики
Відгуки
Геометрія
Відео

Характеристики

Рама
Основна частина велосипеда, до якої кріпиться велосипедне обладнання. Виготовляється з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). Геометрична форма, матеріали та конструкція рами є вирішальним фактором для визначення умов використання велосипеда та його їздових характеристик. Класична конструкція рами представляє з себе два трикутника з'єднаних між собою. У двухподвесних гірських велосипедів задній і передній трикутники з'єднані шарнірами та лінками, а також мають роз'єми для встановлення амортизатора. Моделі з ремінним приводом мають роз'ємне перо або дропаут. Також на гравійних і шосейних велосипедах можуть зустрічатися різні демпфери та шарніри, які покликані зробити їзду більш комфортною.
Алюміній, гидроформинг, внутрішня проводка, flat mount, вісь 12x142мм, кріплення для багажника і крил
Вилка
Частина велосипеда, яка утримує переднє колесо та відповідає за зміну напрямку їзди під час руху. Вилки бувають «жорсткі» (ригід) і «м'які» (амортизаційні). На шосейні, гравійні, міські та дитячі велосипеди частіше встановлюється ригідна вилка, виготовлена ​​з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). На гірські, а також на деякі моделі гравійних і гібридних велосипедів, встановлюється амортизаційна вилка, яка допомагає утримувати зчеплення переднього колеса на сильному бездоріжжі, а також поглинає удари. Такі вилки діляться на кілька типів: пружинно-еластомірні (прогулянки та повсякденна їзда), пружинно-масляні (фітнес і аматорські змагання), повітряно-масляні (інтенсивні тренування, марафони, перегони).
Карбон, 1-1/8", flat mount, вісь 12x100мм
Кермова колонка
Пристрій, який забезпечує обертання велосипедної вилки в рульовому стакані рами. Складається з верхньої та нижньої чашок, двох підшипників (герметичних "промислових" або сепараторних), якоря, кришки якоря та упорних кілець (спейсерів). Чашки можуть знаходитись зовні рульового стакана (виносна, неінтегрована рульова), або всередині неї (напівінтегрована). Також рульовий стакан може мати посадочні місця в які вкладаються промислові підшипники (інтегрована рульова). Такий варіант є самим складним і дорогим у виготовленні, оскільки вимагає надточного обладнання для виготовлення стакану.
FSA NO.8B/ZS4D
Переднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до вилки велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос.
Shimano BR-RX400, дискові, гідравлічні, ротор Shimano SM-RT64 160мм
Гальмівні ручки
Важіль, що приводить в дію гальмо велосипеда. Механічна ручка при натисканні тягне трос, який приводить в рух колодки. У гідравлічній системі використовується спеціальна гальмівна рідина та ручки з розширювальним бачком. При натисканні ручки підвищується тиск в системі, підсуваючи колодки до гальмівного диску. У шосейних і гравійних велосипедів гальмівна ручка поєднана з ручкою перемикання (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки).
Shimano GRX 400, ST-RX400
Заднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до рами велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос. Барабанне гальмо буває тільки заднім і приводяться в рух крутінням педалей назад.
Shimano BR-RX400, дискові, гідравлічні, ротор Shimano SM-RT64 160мм
Задній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам касети. У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до спеціального кронштейну (сережка), який захищає перемикач від пошкодження, приймаючи на себе енергію удару. Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
Shimano GRX 400 FD-RX400, Shadow +, 10 швидкостей
Передній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам кривошипної системи (шатунам). У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до підсідельної трубі хомутом, або болтами безпосередньо до рами (direct mount). Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
Shimano GRX 400 FD-RX400, 2 швидкості
Ручки перемикання
Механізми, які кріпляться до керма (раніше кріпилися на раму) і дозволяють перемикати передачі. Зміна передач здійснюється, шляхом передачі зусилля з ручок перемикання (манеток) через тросиковий привід на перемикачі, що змінюють положення ланцюга на зірках для зміни передавального відношення. У гоночних моделях зустрічається перемикання за допомогою електроніки. Ручки бувають з курковим механізмом (тригер), або з поворотним (гріпшифт, ревошифт). У шосейних і гравійних велосипедів ручка перемикання поєднана з гальмівною ручкою (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки). Як правило, ліва ручка відповідає за передній перемикач, а права - за задній.
Shimano GRX 400, ST-RX400, 2x10 швидкостей
Шатуни
Це кривошипний механізм з провідними зірками, що передає трансмісії велосипеда обертальні рухи ніг велосипедиста. Кріпиться до валу каретки шліцьовим з'єднанням. В сучасних велосипедах вал каретки, найчастіше, є частиною шатунів. Залежно від типу велосипеда може мати 1, 2 або 3 зірки. Зустрічаються моделі з вбудованим вимірником потужності педалювання. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Shimano FC-RX600, 46x30T, довжина 170мм (47/53), 172.5мм (55/59), 175мм (61/63)
Педалі
Це платформи для ніг, що кріпляться до шатунів і передають обертальні зусилля ніг через, трансмісію та ланцюг, на заднє колесо. Найчастіше дорослі велосипеди обладнані тестовими пластиковими педалями. Велосипеди середнього і високого рівня можуть постачатися без педалей в комплекті. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Не комплектується
Касета
Це комплект з декількох зірок різного діаметру та з різною кількістю зубів, який кріпиться до барабана задньої втулки. Касета призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зірках. Кріпиться до втулки за допомогою виступів (шліців) на внутрішній поверхні касети, які входять в зачеплення з відповідними виступами на барабані задньої втулки, захищаючи касету від провертання. У бюджетних і дитячих велосипедах зустрічається фрівіл (трещітка), який обладнаний храповим механізмом і кріпиться до втулки різьбовим з'єднанням.
Shimano Tiagra CS-HG500-10, 10 швидкостей, 11-34Т
Ланцюг
Це механізм, що складається з послідовно з'єднаних шарнірами ланок. Ланцюг призначений для передачі крутного моменту з провідною зірки кривошипної системи (шатунів) на провідну зірку касети. Як альтернатива ланцюга може застосовуватися ремінна передача.
Shimano CN-HG54, 10 швидкостей
Втулки
Центральная часть колеса (ступица), насаженая на неподвижную ось, которая крепится к вилке и раме велосипеда болтами, эксцентриковым зажимом, либо сквозной осью. Вращается на радиально-упорных "насыпных" либо на герметичных "промышленных" подшипниках. Задняя втулка оборудована барабаном с храповым механизмом, на который устанавливается кассета. В бюджетных втулках, а также на моделях для детских велосипедов, вместо барабана встречается резьба для фривила (трещётки). На городских и дорожных велосипедах может быть установлена "планетарная втулка", которая работает по схожему с автомобильной КПП принципу и заменяет собой задний переключатель и кассету.
перед: Formula CL-712/зад: Formula RXC-142S
Ободи
Зовнішня частина колеса у вигляді кола, яка кріпиться до вилки колеса спицями. Профіль обода може мати одну або дві стінки, а також може бути посилений додатковими ребрами по всьому колу або спеціальними пістонами, які вставляються в отвори для спиць. На обід монтується велосипедна покришка. Залежно від моделі, покришка встановлюється з камерою або без неї. На шосейні велосипеди межет бути встановлений обід до якого приклеюється трубка.
Bianche Reparto Corse CDX22 disc
Покришки
Упругая резиновая оболочка с металлическим или полимерным (фолдинговым, складывающимся) бортовым кольцом, установленная на обод колеса. Покрышка обеспечивает сцепление велосипеда с дорожным полотном, а также она поглощает незначительные вибраций. Для накачивания покрышки воздухом используется камера, либо специальная конструкция обода и покрышки, для бескамерного использования. Так же у шоссейных гоночных велосипедов встречаются трубки (вид шин в которых сшиты два края каркаса, удерживая внутри камеру). В зависимости от условий использования протектор (беговая дорожка) покрышки имеет разный рисунок, состав резинового покрытия (компаунд) и плотность плетения нитей каркаса (корд).
Vittoria Revolution 700x35C
Винос
Частина велосипеда, що з'єднує горизонтальну трубу керма з вертикальним штоком вилки. Деякі моделі інтегрованих виносів кріпляться безпосередньо до корони вилки. На міських велосипедах можна також зустріти моделі з можливістю регулювання кута нахилу, складною конструкцією або ексцентриковим затискачем.
Bianchi Reparto Corse, алюміній 6061, 7°, 1-1/8", 70мм (44/46), 90мм (50/53), 100мм (55), 110мм (57/59), 120мм (61), 130мм (63)
Кермо
Деталь велосипеда, за допомогою якої він спрямовується в потрібну сторону. Також кермо є основною точкою опори велосипедиста, разом із сідлом і педалями. На кермі монтується додаткове обладнання: гріпси або обмотка, ручки перемикання, гальмівні ручки, а також дзвінок, велокомп'ютер, фара та інше. Гірські та гібридні велосипеди обладнані прямими рулями (флет-бар) або рулями з невеликим підйомом (райзер). Шосейні, гравійні та туристичні велосипеди мають кермо спеціальної зігнутої форми (дроп-бар, кермо-баран). Кінці керма можуть бути зігнуті в сторони для зручності нижнього хвата на бездоріжжі, а також для комфортного перемикання передач при встановленій нарульній сумці.
Bianchi Reparto Corse алюміній 6061, річ 70мм, розгортка 16°, ширина 40см (47/53), 42см (55/59), 44см (61/63), дроп 120мм (40см), 130мм (42/44см)
Гріпси
Ручки велосипеда за які тримається велосипедист. Вони призначені для міцного хвата руками в будь-яких погодних умовах, а також для зниження вібрації. На горих велосипедах частіше встановлюються гріпси з замками, які запобігають їх прокручуванню при інтенсивній їзді. На шосейних і гравійних велосипедах роль гріпс виконує спеціальна обмотка.
Cork, Bianchi logo
Підсідельний штир
Труба, що з'єднує сідло з рамою. Штир закріплюється в рамі за допомогою хомута. Сідло фіксується за допомогою болтового замку. На гірських і гравійних велосипедах може бути встановлений підсідельний штир з регулюванням висоти (дроппер). На дорожніх і прогулянкових велосипедах зустрічаються штирі з амортизацією.
Bianchi Reparto Corse, алюміній 6061, діаметр 31.6мм, офсет 15мм, довжина 300мм (47), 350мм (50/63)
Сідло
Частина велосипеда, яка бере на себе основну масу велосипедиста. Велосипедне сідло має форму, яка забезпечує комфортне сидіння на ньому та не заважає крутити педалі. На міські моделі встановлюються широкі та м'які сідла, що ідеально підходять для прямої посадки. Спортивні велосипеди обладнані вужчими та жорсткішими моделями, які дозволяють ефективно педалювати, залишаючись комфортними, оскільки вага велосипедиста краще розподілена між сідлом, педалями та кермом. Також сідло може мати поглиблення або виріз в центрі для зменшення тиску на промежину. Кріпиться сідло на підсідельний штир болтовим замком.
Selle Royal SR 2302HRN, сталеві рейли, 280x145мм
Тип вилки
ригідна
Стать
Чоловіча
Стать
Унісекс
Категорія велосипеда
Гравійні
Діаметр колеса
28"/700С
Модельний ряд
Bianchi VIA NIRONE
Тип гальма
дискові гідравлічні
Трансмісія
механічна
Розмір рами
53
Рік
2021
Матеріал рами
алюміній
Электричний привід
ні
Зріст
167-172 см
Артикул
SKE-47-06
Для кого велосипед?
Чоловічі
Для кого велосипед?
Жіночі
Бренд
Bianchi
Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste
Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste
Розмір рами
53
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Геометрія велосипеда

Геометрія велосипеда
Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste
Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste
Розмір рами
53
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Немає жодного відгуку
Написати перший відгук
Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste
Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste
Розмір рами
53
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Відео

Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste
Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste
Розмір рами
53
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Наявність в магазинах

Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste
Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste
Розмір рами
53
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
28"/700С
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Велосипед 28" Bianchi VIA NIRONE 7 ALLROAD GRX400 DISC рама - 53см 2021 Celeste фото 1
Зверніть увагу, що на основі наявності компонентів, виробник може змінювати комплектацію без попередження.
Артикул:SKE-47-06
Поділитися
Немає в наявності
0
відгуків
Поділитися
Розмір рами
57
53
Колір велосипеда
color property
Діаметр колеса
28"/700С
Додати в обране
Додати в порівняння
На даний товар оплата бонусами неможлива
Самовивіз з магазину Велопланета
Замов на сайті забери в магазині
Доставка по місту
Безкоштовна доставка велосипедів нашим кур'єром, доступна по Києву
На відділення "Нової пошти"
При сумі замовлення від 2000 грн - до відділення або кур'єром - безкоштовно. *
* Зверніть увагу, що при розрахунку умов доставки береться остаточна сума замовлення з урахуванням дисконтно-бонусної програми
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Via Nirone 7 Allroad створений для пригод далеко від міських вулиць, вивчаючи стежки на які рідко заїжджають мандрівники. Але й в місті він не загубиться, вертко проносячись по автомобільному трафіку та приковуючи погляди перехожих своїм легко впізнаваним кольором Celeste, який є візитною карткою одного з найстаріших у світі велобрендов Bianchi.

 


 

Міцна алюмінієва рама та карбонова вилка поєднують в собі надійність і комфорт, що робить його ідеальним варіантом для їзди на одному велосипеді по різному дорожньому покриттю.

  • Алюмінієва рама має малу вагу та високу жорсткість, зберігаючи стабільність і динамічність при розгоні та різких поворотах.
  • Вилка повністю виготовлена з карбону. Цей матеріал ще легше, міцніше і жорсткіше алюмінію. Також він краще поглинає вібрацію від дороги, не даючи рукам швидко втомлюватися.
  • Нижня труба має спеціальну косинку-підсилювач в місці кріплення до підсідельною трубі.
  • Внутрішня проводка тросів і гідроліній покращує зовнішній вигляд і полегшує догляд за рамою.
  • Можна встановити повнорозмірні крила та багажник для перетворення велосипеда в ком’ютер або турінг.
  • Підтримується установка широких покришок для бездоріжжя, аж до 40 мм.

 


 

Ніяких компромісів і півзаходів! Тільки спеціалізовані для гревела трансмісія та гальма Shimano GRX, вседорожні покришки Vittoria Revolution 700x35C і міцні наскрізні осі.

  • Трансмісія на 2х10 швидкостей Shimano GRX 400 створена для роботи під навантаженням. Задній перемикач виконаний за технологією Shadow+, він зберігає чітке перемикання навіть при сильній трясучці та зменшує ризик спадання ланцюга.
  • Потужні гідравлічні гальма Shimano GRX 400 майже миттєво зупиняють велосипед, а також дозволяють впевнено контролювати силу гальмівного зусилля.
  • Шатуни Shimano GRX 600 обладнані порожнистої віссю, що позитивно впливає на жорсткість кареточного вузла, ефективніше передаючи на трансмісію зусилля педалювання. Зірки на 46х30 зубів, в поєднанні з касетою на 11х34, дозволять підібрати передачу для будь-якого рельєфу.
  • Алюмінієві втулки Formula кріпляться до рами і вилки наскрізними осями, що підвищує міцність і жорсткість з'єднання. Обертаються вони на герметичних промпідшипниках (в задній 4 шт).
  • Подвійні алюмінієві ободи власного бренду Reparto Corse CDX22 витримають їзду по вибоїнах з перестрибуванням коренів в лісі та бордюрів в місті.
  • Покришки Vittoria Revolution мають дрібні й часті шипи по центру й більш виражені з боків. Це робить їх швидкими на рівних ділянках і допомагає не втратити керування на сипучій поверхні. Ширина в 35 мм відмінно балансує між швидкістю, прохідністю, комфортом і загальною вагою коліс.
Схожі товари
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - ML 2023 Sapphire фото
Закiнчується
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - ML 2023 Sapphire
В наявності
59 800 грн
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - L 2023 Black Diamond фото
Закiнчується
Велосипед 28" Giant REVOLT 2 рама - L 2023 Black Diamond
В наявності
59 800 грн
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX815 Di2 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy фото
Закiнчується
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX815 Di2 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy
В наявності
220 000 грн
Велосипед 28" Pride ROCX 8.2 CF рама - L 2024 червоний фото
Закiнчується
12
12
Велосипед 28" Pride ROCX 8.2 CF рама - L 2024 червоний
В наявності
37 800 грн
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX810 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy фото
Закiнчується
3
4
Велосипед 28" Bianchi ARCADEX GRX810 рама - L 2023 CK16/Blue/Glossy
В наявності
145 200 грн
Велосипед 27,5" Marin NICASIO+ рама - 52см 2024 Satin Tan/Black фото
Закiнчується
12
10
Велосипед 27,5" Marin NICASIO+ рама - 52см 2024 Satin Tan/Black
В наявності
33 200 грн
Велосипед 28" Pride JET ROCX рама - L 2023 сірий фото
-20%
4
4
Велосипед 28" Pride JET ROCX рама - L 2023 сірий
В наявності
71 968 грн
89 960 грн
footer logo
copyright © 2021 all rights reserved
Слідкуйте за нами:
Профіль
Порівняння
Вибране
Кошик