Каталог товарів
Безкоштовно по Україні
Вхід
Реєструйся, щоб отримати перший бонус
Каталог
Знайти
Головна
Велосипеди
Міські / Гібриди
Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE

Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE

Артикул:SKE-20-11
Про товар
Характеристики
Відгуки
Геометрія

Характеристики

Рама
Основна частина велосипеда, до якої кріпиться велосипедне обладнання. Виготовляється з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). Геометрична форма, матеріали та конструкція рами є вирішальним фактором для визначення умов використання велосипеда та його їздових характеристик. Класична конструкція рами представляє з себе два трикутника з'єднаних між собою. У двухподвесних гірських велосипедів задній і передній трикутники з'єднані шарнірами та лінками, а також мають роз'єми для встановлення амортизатора. Моделі з ремінним приводом мають роз'ємне перо або дропаут. Також на гравійних і шосейних велосипедах можуть зустрічатися різні демпфери та шарніри, які покликані зробити їзду більш комфортною.
Series 1 Comfort, алюміній 6061, Comfort Control Geometry, кріплення для крил, підніжки і багажника, QR
Вилка
Частина велосипеда, яка утримує переднє колесо та відповідає за зміну напрямку їзди під час руху. Вилки бувають «жорсткі» (ригід) і «м'які» (амортизаційні). На шосейні, гравійні, міські та дитячі велосипеди частіше встановлюється ригідна вилка, виготовлена ​​з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). На гірські, а також на деякі моделі гравійних і гібридних велосипедів, встановлюється амортизаційна вилка, яка допомагає утримувати зчеплення переднього колеса на сильному бездоріжжі, а також поглинає удари. Такі вилки діляться на кілька типів: пружинно-еластомірні (прогулянки та повсякденна їзда), пружинно-масляні (фітнес і аматорські змагання), повітряно-масляні (інтенсивні тренування, марафони, перегони).
Хром-молібден, кріплення багажника, крил і фляготримачів, QR
Кермова колонка
Пристрій, який забезпечує обертання велосипедної вилки в рульовому стакані рами. Складається з верхньої та нижньої чашок, двох підшипників (герметичних "промислових" або сепараторних), якоря, кришки якоря та упорних кілець (спейсерів). Чашки можуть знаходитись зовні рульового стакана (виносна, неінтегрована рульова), або всередині неї (напівінтегрована). Також рульовий стакан може мати посадочні місця в які вкладаються промислові підшипники (інтегрована рульова). Такий варіант є самим складним і дорогим у виготовленні, оскільки вимагає надточного обладнання для виготовлення стакану.
FSA, TH No.10P
Переднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до вилки велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос.
Power CX7, механічні, дискові, ротор 160мм, сумісні з колодками Shimano
Заднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до рами велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос. Барабанне гальмо буває тільки заднім і приводяться в рух крутінням педалей назад.
Power CX7, механічні, дискові, ротор 160мм, сумісні з колодками Shimano
Задній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам касети. У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до спеціального кронштейну (сережка), який захищає перемикач від пошкодження, приймаючи на себе енергію удару. Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
MicroSHIFT Advent Range, 9 швидкостей
Ручки перемикання
Механізми, які кріпляться до керма (раніше кріпилися на раму) і дозволяють перемикати передачі. Зміна передач здійснюється, шляхом передачі зусилля з ручок перемикання (манеток) через тросиковий привід на перемикачі, що змінюють положення ланцюга на зірках для зміни передавального відношення. У гоночних моделях зустрічається перемикання за допомогою електроніки. Ручки бувають з курковим механізмом (тригер), або з поворотним (гріпшифт, ревошифт). У шосейних і гравійних велосипедів ручка перемикання поєднана з гальмівною ручкою (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки). Як правило, ліва ручка відповідає за передній перемикач, а права - за задній.
MicroSHIFT 9 швидкостей
Шатуни
Це кривошипний механізм з провідними зірками, що передає трансмісії велосипеда обертальні рухи ніг велосипедиста. Кріпиться до валу каретки шліцьовим з'єднанням. В сучасних велосипедах вал каретки, найчастіше, є частиною шатунів. Залежно від типу велосипеда може мати 1, 2 або 3 зірки. Зустрічаються моделі з вбудованим вимірником потужності педалювання. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Алюміній, сталева зірка 38T, захист зірки
Педалі
Це платформи для ніг, що кріпляться до шатунів і передають обертальні зусилля ніг через, трансмісію та ланцюг, на заднє колесо. Найчастіше дорослі велосипеди обладнані тестовими пластиковими педалями. Велосипеди середнього і високого рівня можуть постачатися без педалей в комплекті. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Marin Comfort Platform
Касета
Це комплект з декількох зірок різного діаметру та з різною кількістю зубів, який кріпиться до барабана задньої втулки. Касета призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зірках. Кріпиться до втулки за допомогою виступів (шліців) на внутрішній поверхні касети, які входять в зачеплення з відповідними виступами на барабані задньої втулки, захищаючи касету від провертання. У бюджетних і дитячих велосипедах зустрічається фрівіл (трещітка), який обладнаний храповим механізмом і кріпиться до втулки різьбовим з'єднанням.
MicroSHIFT 9 швидкостей, 11-46T
Ланцюг
Це механізм, що складається з послідовно з'єднаних шарнірами ланок. Ланцюг призначений для передачі крутного моменту з провідною зірки кривошипної системи (шатунів) на провідну зірку касети. Як альтернатива ланцюга може застосовуватися ремінна передача.
KMC X9
Втулки
Центральная часть колеса (ступица), насаженая на неподвижную ось, которая крепится к вилке и раме велосипеда болтами, эксцентриковым зажимом, либо сквозной осью. Вращается на радиально-упорных "насыпных" либо на герметичных "промышленных" подшипниках. Задняя втулка оборудована барабаном с храповым механизмом, на который устанавливается кассета. В бюджетных втулках, а также на моделях для детских велосипедов, вместо барабана встречается резьба для фривила (трещётки). На городских и дорожных велосипедах может быть установлена "планетарная втулка", которая работает по схожему с автомобильной КПП принципу и заменяет собой задний переключатель и кассету.
Кований алюміній, 32H
Ободи
Зовнішня частина колеса у вигляді кола, яка кріпиться до вилки колеса спицями. Профіль обода може мати одну або дві стінки, а також може бути посилений додатковими ребрами по всьому колу або спеціальними пістонами, які вставляються в отвори для спиць. На обід монтується велосипедна покришка. Залежно від моделі, покришка встановлюється з камерою або без неї. На шосейні велосипеди межет бути встановлений обід до якого приклеюється трубка.
Marin, алюмінієві, подвійні, 32H
Спиці
Конструктивний елемент колеса. Представляє собою стрижень, що з'єднує центральну частину колеса (втулку) і його обід. Використання спиць дозволяє значно полегшити конструкцію колеса, при цьому не знижуючи його міцності. Спиці виробляють зі сталі, алюмінію і титану. Натяг спиць відбувається за допомогою ніпеля, який накручується на спицю з боку обода. Ніпель виготовляють зі сталі, латуні, алюмінію.
Нержавіюча сталь, 14g
Покришки
Упругая резиновая оболочка с металлическим или полимерным (фолдинговым, складывающимся) бортовым кольцом, установленная на обод колеса. Покрышка обеспечивает сцепление велосипеда с дорожным полотном, а также она поглощает незначительные вибраций. Для накачивания покрышки воздухом используется камера, либо специальная конструкция обода и покрышки, для бескамерного использования. Так же у шоссейных гоночных велосипедов встречаются трубки (вид шин в которых сшиты два края каркаса, удерживая внутри камеру). В зависимости от условий использования протектор (беговая дорожка) покрышки имеет разный рисунок, состав резинового покрытия (компаунд) и плотность плетения нитей каркаса (корд).
Vee Tire Speedster, 27.5"x2.35", захист від проколів
Винос
Частина велосипеда, що з'єднує горизонтальну трубу керма з вертикальним штоком вилки. Деякі моделі інтегрованих виносів кріпляться безпосередньо до корони вилки. На міських велосипедах можна також зустріти моделі з можливістю регулювання кута нахилу, складною конструкцією або ексцентриковим затискачем.
Marin алюміній, 31.8мм
Кермо
Деталь велосипеда, за допомогою якої він спрямовується в потрібну сторону. Також кермо є основною точкою опори велосипедиста, разом із сідлом і педалями. На кермі монтується додаткове обладнання: гріпси або обмотка, ручки перемикання, гальмівні ручки, а також дзвінок, велокомп'ютер, фара та інше. Гірські та гібридні велосипеди обладнані прямими рулями (флет-бар) або рулями з невеликим підйомом (райзер). Шосейні, гравійні та туристичні велосипеди мають кермо спеціальної зігнутої форми (дроп-бар, кермо-баран). Кінці керма можуть бути зігнуті в сторони для зручності нижнього хвата на бездоріжжі, а також для комфортного перемикання передач при встановленій нарульній сумці.
Marin алюміній, підйом 25мм, 18˚ назад
Гріпси
Ручки велосипеда за які тримається велосипедист. Вони призначені для міцного хвата руками в будь-яких погодних умовах, а також для зниження вібрації. На горих велосипедах частіше встановлюються гріпси з замками, які запобігають їх прокручуванню при інтенсивній їзді. На шосейних і гравійних велосипедах роль гріпс виконує спеціальна обмотка.
Marin Adventure
Підсідельний штир
Труба, що з'єднує сідло з рамою. Штир закріплюється в рамі за допомогою хомута. Сідло фіксується за допомогою болтового замку. На гірських і гравійних велосипедах може бути встановлений підсідельний штир з регулюванням висоти (дроппер). На дорожніх і прогулянкових велосипедах зустрічаються штирі з амортизацією.
Marin алюміній, 30.9мм
Сідло
Частина велосипеда, яка бере на себе основну масу велосипедиста. Велосипедне сідло має форму, яка забезпечує комфортне сидіння на ньому та не заважає крутити педалі. На міські моделі встановлюються широкі та м'які сідла, що ідеально підходять для прямої посадки. Спортивні велосипеди обладнані вужчими та жорсткішими моделями, які дозволяють ефективно педалювати, залишаючись комфортними, оскільки вага велосипедиста краще розподілена між сідлом, педалями та кермом. Також сідло може мати поглиблення або виріз в центрі для зменшення тиску на промежину. Кріпиться сідло на підсідельний штир болтовим замком.
Marin Comfort
Тип вилки
ригідна
Стать
Чоловіча
Стать
Унісекс
Категорія велосипеда
Круїзери
Діаметр колеса
27,5"
Модельний ряд
Marin STINSON
Тип гальма
дискові механічні
Трансмісія
механічна
Розмір рами
L
Рік
2023
Матеріал рами
алюміній
Зріст
173-180 см
Артикул
SKE-20-11
Де плануєте кататися
З комфортом
Для кого велосипед?
Чоловічі
Для кого велосипед?
Жіночі
Бренд
Marin
Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE
Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
27,5"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Геометрія велосипеда

Геометрія велосипеда
Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE
Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
27,5"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Немає жодного відгуку
Написати перший відгук
Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE
Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
27,5"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Відео

Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE
Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
27,5"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Наявність в магазинах

Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE
Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
27,5"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE фото 1
Велосипед 27,5" Marin STINSON 2 рама - L 2023 CHARCOAL BLUE фото 2
Зверніть увагу, що на основі наявності компонентів, виробник може змінювати комплектацію без попередження.
Артикул:SKE-20-11
Поділитися
Немає в наявності
0
відгуків
Поділитися
Розмір рами
Колір велосипеда
color property
Діаметр колеса
27,5"
Додати в обране
Додати в порівняння
Самовивіз з магазину Велопланета
Замов на сайті забери в магазині
Доставка по місту
Безкоштовна доставка велосипедів нашим кур'єром, доступна по Києву
На відділення "Нової пошти"
При сумі замовлення від 2000 грн - до відділення або кур'єром - безкоштовно. *
* Зверніть увагу, що при розрахунку умов доставки береться остаточна сума замовлення з урахуванням дисконтно-бонусної програми
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

КОМФОРТ І ПРАКТИЧНІСТЬ

Marin Stinson - це переосмислена класика комфортних міських велосипедів, які більше 100 років колесять європейськими вуличками. При проектуванні цієї лінійки велосипедів, інженери використовували матеріали, стандарти і тренди сучасного велобудівництва. Також застосовувалося, незамінне в XXI столітті, комп'ютерне моделювання для створення найбільш практичної геометрії велосипеда, що ідеально балансує між розслабленою посадкою та впевненим контролем над керуванням.

Комфорт і практичність - саме так можна описати Marin Stinson у двох словах. А вишенька на торті - незвичайна форма та яскравий дизайн, що відмінно виділяються серед маси одноманітних велосипедів.

РАМА ТА ВИЛКА

  • Рама виготовлена з легкого сплаву алюмінію 6061 Series 1. Це дуже міцний матеріал, він практично не схильний до корозії та відмінно справляється зі скручуючими навантаженнями, дозволяючи без втрат передавати енергію педалювання від педалей до коліс.
  • Вилка зроблена з хром-молібденового сплаву сталі. Цей матеріал поглинає дрібну тряску від дорожнього полотна, не даючи рукам втомлюватися при тривалій їзді. Хромоль легше звичайної сталі, а також він добре протистоїть появі іржі.
  • Колісна база досить велика, а кут рульової труби такий же, як у гірських байків. Це робить велосипед стійким і передбачуваним на віражах, а на прямих ділянках він і зовсім їде, немов по рейках.
  • Посадка в сідлі пряма і, окрім надзвичайного комфорту при їзді, це дає ще й відмінний огляд, чим не можуть похвалитися суто спортивні моделі. Верхня труба опущена, що б полегшити та убезпечити посадку на велосипед.
  • Найголовніше в конструкції цієї моделі - це сильно завалена назад підсідельна труба. Таким чином сідло встановлюється нижче до землі, і в той же час зміщується назад щодо кареточного вузла. Завдяки такому технічному рішенню, велосипедист може поставити ногу на землю, не злізаючи з сідла, при цьому відстань між педалями і сідлом не змінюється. Та й крутити педалі в такому положенні набагато зручніше і приємніше.
  • Рама і вилка мають кріплення для повнорозмірних крил, підніжки, багажників, фляг для води, насоса і інших аксесуарів.

КОМПЛЕКТАЦІЯ

  • За безпечну зупинку відповідають дискові гальма. Вони безвідмовно працюють у будь-яку погоду і в будь-яку пору року, при цьому можуть похвалитися гарною ремонтопридатністю і нехитрим обслуговуванням.
  • Перемикач швидкостей, від фірми MicroSHIFT, що активно набирає популярність, встановлений тільки ззаду і налічує 9 передач. Цього з лишком вистачає для неспішної міської їзди, зате значно зменшується загальна вага велосипеда та спрощується підбір необхідної передачі.
  • Виробник встановив колеса діаметром 27.5 дюйма, такі ж, як на сучасних гірських велосипедах, розрахованих на точне керування і швидкий розгін. Складаються вони з алюмінієвих втулок і міцних подвійних алюмінієвих ободів.
  • Покришки Vee Tire Speedster мають захист від проколів, універсальний малюнок протектора і велику ширину. Вони не тільки мають гарне зчеплення на асфальті та на утоптану ґрунтовках, але і згладжують їзду, поглинаючи дрібну тряску на кам'янистих ділянках дороги, за рахунок великого об’єму.
Схожі товари
footer logo
copyright © 2021 all rights reserved
Слідкуйте за нами:
Профіль
Порівняння
Вибране
Кошик