Каталог товарів
Безкоштовно по Україні
Вхід
Реєструйся, щоб отримати перший бонус
Каталог
Знайти
Головна
Велосипеди
Гірські
Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black

Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black

Артикул:SKD-94-62
Про товар
Характеристики
Відгуки
Геометрія

Характеристики

Рама
Основна частина велосипеда, до якої кріпиться велосипедне обладнання. Виготовляється з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). Геометрична форма, матеріали та конструкція рами є вирішальним фактором для визначення умов використання велосипеда та його їздових характеристик. Класична конструкція рами представляє з себе два трикутника з'єднаних між собою. У двухподвесних гірських велосипедів задній і передній трикутники з'єднані шарнірами та лінками, а також мають роз'єми для встановлення амортизатора. Моделі з ремінним приводом мають роз'ємне перо або дропаут. Також на гравійних і шосейних велосипедах можуть зустрічатися різні демпфери та шарніри, які покликані зробити їзду більш комфортною.
Series 2 6061 алюміній, подвійний баттинг, внутрішня проводка, 141мм QR, різьбова каретка 73мм
Вилка
Частина велосипеда, яка утримує переднє колесо та відповідає за зміну напрямку їзди під час руху. Вилки бувають «жорсткі» (ригід) і «м'які» (амортизаційні). На шосейні, гравійні, міські та дитячі велосипеди частіше встановлюється ригідна вилка, виготовлена ​​з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). На гірські, а також на деякі моделі гравійних і гібридних велосипедів, встановлюється амортизаційна вилка, яка допомагає утримувати зчеплення переднього колеса на сильному бездоріжжі, а також поглинає удари. Такі вилки діляться на кілька типів: пружинно-еластомірні (прогулянки та повсякденна їзда), пружинно-масляні (фітнес і аматорські змагання), повітряно-масляні (інтенсивні тренування, марафони, перегони).
SR Suntour XCM32 вісь 15x110мм, хід 120, блокування
Кермова колонка
Пристрій, який забезпечує обертання велосипедної вилки в рульовому стакані рами. Складається з верхньої та нижньої чашок, двох підшипників (герметичних "промислових" або сепараторних), якоря, кришки якоря та упорних кілець (спейсерів). Чашки можуть знаходитись зовні рульового стакана (виносна, неінтегрована рульова), або всередині неї (напівінтегрована). Також рульовий стакан може мати посадочні місця в які вкладаються промислові підшипники (інтегрована рульова). Такий варіант є самим складним і дорогим у виготовленні, оскільки вимагає надточного обладнання для виготовлення стакану.
FSA No 57E, напівінтегрована, пром. підшипники, 1 1/8" x 1 1/2"
Переднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до вилки велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос.
Tektro M275, гідравлічний, дисковий, ротор 180мм
Гальмівні ручки
Важіль, що приводить в дію гальмо велосипеда. Механічна ручка при натисканні тягне трос, який приводить в рух колодки. У гідравлічній системі використовується спеціальна гальмівна рідина та ручки з розширювальним бачком. При натисканні ручки підвищується тиск в системі, підсуваючи колодки до гальмівного диску. У шосейних і гравійних велосипедів гальмівна ручка поєднана з ручкою перемикання (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки).
Tektro M275 гідравлічні
Заднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до рами велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос. Барабанне гальмо буває тільки заднім і приводяться в рух крутінням педалей назад.
Tektro M275, гідравлічний, дисковий, ротор 160мм
Задній перемикач
Частина велосипедної трансмісії, призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зіркам касети. У рух перемикач приводиться механічним пересуванням троса, або за допомогою електроніки. Кріпиться до спеціального кронштейну (сережка), який захищає перемикач від пошкодження, приймаючи на себе енергію удару. Перемикання передач здійснюється ручкою на кермі.
MicroShift Advent, 9 швидкостей, стабілізатор ланцюга
Ручки перемикання
Механізми, які кріпляться до керма (раніше кріпилися на раму) і дозволяють перемикати передачі. Зміна передач здійснюється, шляхом передачі зусилля з ручок перемикання (манеток) через тросиковий привід на перемикачі, що змінюють положення ланцюга на зірках для зміни передавального відношення. У гоночних моделях зустрічається перемикання за допомогою електроніки. Ручки бувають з курковим механізмом (тригер), або з поворотним (гріпшифт, ревошифт). У шосейних і гравійних велосипедів ручка перемикання поєднана з гальмівною ручкою (дуали) через специфічну форму керма. Також поєднану ручку можна зустріти в гірській трансмісії початкового рівня (моноблоки). Як правило, ліва ручка відповідає за передній перемикач, а права - за задній.
MicroShift Advent, 9 швидкостей, важелі на пром. підшипниках
Шатуни
Це кривошипний механізм з провідними зірками, що передає трансмісії велосипеда обертальні рухи ніг велосипедиста. Кріпиться до валу каретки шліцьовим з'єднанням. В сучасних велосипедах вал каретки, найчастіше, є частиною шатунів. Залежно від типу велосипеда може мати 1, 2 або 3 зірки. Зустрічаються моделі з вбудованим вимірником потужності педалювання. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Marin, кований алюміній, інтегрована сталева зірка 32T Narrow Wide, Boost
Педалі
Це платформи для ніг, що кріпляться до шатунів і передають обертальні зусилля ніг через, трансмісію та ланцюг, на заднє колесо. Найчастіше дорослі велосипеди обладнані тестовими пластиковими педалями. Велосипеди середнього і високого рівня можуть постачатися без педалей в комплекті. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Nylon Platform
Касета
Це комплект з декількох зірок різного діаметру та з різною кількістю зубів, який кріпиться до барабана задньої втулки. Касета призначена для зміни крутного моменту та частоти обертання педалей, шляхом перекидання ланцюга по зірках. Кріпиться до втулки за допомогою виступів (шліців) на внутрішній поверхні касети, які входять в зачеплення з відповідними виступами на барабані задньої втулки, захищаючи касету від провертання. У бюджетних і дитячих велосипедах зустрічається фрівіл (трещітка), який обладнаний храповим механізмом і кріпиться до втулки різьбовим з'єднанням.
Sunrace, 9 швидкостей, 11-46T
Ланцюг
Це механізм, що складається з послідовно з'єднаних шарнірами ланок. Ланцюг призначений для передачі крутного моменту з провідною зірки кривошипної системи (шатунів) на провідну зірку касети. Як альтернатива ланцюга може застосовуватися ремінна передача.
KMC X-9
Втулки
Центральная часть колеса (ступица), насаженая на неподвижную ось, которая крепится к вилке и раме велосипеда болтами, эксцентриковым зажимом, либо сквозной осью. Вращается на радиально-упорных "насыпных" либо на герметичных "промышленных" подшипниках. Задняя втулка оборудована барабаном с храповым механизмом, на который устанавливается кассета. В бюджетных втулках, а также на моделях для детских велосипедов, вместо барабана встречается резьба для фривила (трещётки). На городских и дорожных велосипедах может быть установлена "планетарная втулка", которая работает по схожему с автомобильной КПП принципу и заменяет собой задний переключатель и кассету.
перед: кований алюміній, вісь 110x15мм, пром. підшипники, 32H/зад: кований алюміній, пром. підшипники (4 шт.), 141мм QR, 32H, Shimano Standard Freehub
Ободи
Зовнішня частина колеса у вигляді кола, яка кріпиться до вилки колеса спицями. Профіль обода може мати одну або дві стінки, а також може бути посилений додатковими ребрами по всьому колу або спеціальними пістонами, які вставляються в отвори для спиць. На обід монтується велосипедна покришка. Залежно від моделі, покришка встановлюється з камерою або без неї. На шосейні велосипеди межет бути встановлений обід до якого приклеюється трубка.
Marin, алюміній, подвійні, 29мм внутрішня ширина, штифтове з'єднання, 32H, підтримують безкамерне використання
Покришки
Упругая резиновая оболочка с металлическим или полимерным (фолдинговым, складывающимся) бортовым кольцом, установленная на обод колеса. Покрышка обеспечивает сцепление велосипеда с дорожным полотном, а также она поглощает незначительные вибраций. Для накачивания покрышки воздухом используется камера, либо специальная конструкция обода и покрышки, для бескамерного использования. Так же у шоссейных гоночных велосипедов встречаются трубки (вид шин в которых сшиты два края каркаса, удерживая внутри камеру). В зависимости от условий использования протектор (беговая дорожка) покрышки имеет разный рисунок, состав резинового покрытия (компаунд) и плотность плетения нитей каркаса (корд).
Vee Tire Flow Snap, 27.5x2.6", MPC Compound, не фолдінг
Винос
Частина велосипеда, що з'єднує горизонтальну трубу керма з вертикальним штоком вилки. Деякі моделі інтегрованих виносів кріпляться безпосередньо до корони вилки. На міських велосипедах можна також зустріти моделі з можливістю регулювання кута нахилу, складною конструкцією або ексцентриковим затискачем.
Marin 3D кований алюміній, 45мм
Кермо
Деталь велосипеда, за допомогою якої він спрямовується в потрібну сторону. Також кермо є основною точкою опори велосипедиста, разом із сідлом і педалями. На кермі монтується додаткове обладнання: гріпси або обмотка, ручки перемикання, гальмівні ручки, а також дзвінок, велокомп'ютер, фара та інше. Гірські та гібридні велосипеди обладнані прямими рулями (флет-бар) або рулями з невеликим підйомом (райзер). Шосейні, гравійні та туристичні велосипеди мають кермо спеціальної зігнутої форми (дроп-бар, кермо-баран). Кінці керма можуть бути зігнуті в сторони для зручності нижнього хвата на бездоріжжі, а також для комфортного перемикання передач при встановленій нарульній сумці.
Marin Mini-Riser, алюміній 6061, подвійний баттинг, 780мм, підйом 28мм, вгору 5º, назад 9º
Гріпси
Ручки велосипеда за які тримається велосипедист. Вони призначені для міцного хвата руками в будь-яких погодних умовах, а також для зниження вібрації. На горих велосипедах частіше встановлюються гріпси з замками, які запобігають їх прокручуванню при інтенсивній їзді. На шосейних і гравійних велосипедах роль гріпс виконує спеціальна обмотка.
Marin MTN, закриті торці
Підсідельний штир
Труба, що з'єднує сідло з рамою. Штир закріплюється в рамі за допомогою хомута. Сідло фіксується за допомогою болтового замку. На гірських і гравійних велосипедах може бути встановлений підсідельний штир з регулюванням висоти (дроппер). На дорожніх і прогулянкових велосипедах зустрічаються штирі з амортизацією.
Marin, алюміній, 30.9мм
Сідло
Частина велосипеда, яка бере на себе основну масу велосипедиста. Велосипедне сідло має форму, яка забезпечує комфортне сидіння на ньому та не заважає крутити педалі. На міські моделі встановлюються широкі та м'які сідла, що ідеально підходять для прямої посадки. Спортивні велосипеди обладнані вужчими та жорсткішими моделями, які дозволяють ефективно педалювати, залишаючись комфортними, оскільки вага велосипедиста краще розподілена між сідлом, педалями та кермом. Також сідло може мати поглиблення або виріз в центрі для зменшення тиску на промежину. Кріпиться сідло на підсідельний штир болтовим замком.
Marin Speed Concept
Тип вилки
пружинно-оливна
Стать
Чоловіча
Стать
Унісекс
Категорія велосипеда
Гірські
Діаметр колеса
27,5"
Модельний ряд
Marin SAN QUENTIN
Тип гальма
дискові гідравлічні
Трансмісія
механічна
Розмір рами
L
Підвіска
хардтейл
Рік
2022
Матеріал рами
алюміній
Электричний привід
ні
Зріст
173-180 см
Артикул
SKD-94-62
Де плануєте кататися
Пересічена місцевість
Для кого велосипед?
Чоловічі
Бренд
Marin
Тип гірського велосипеда
трейловий
Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black
Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
27,5"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Геометрія велосипеда

Геометрія велосипеда
Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black
Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
27,5"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Немає жодного відгуку
Написати перший відгук
Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black
Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
27,5"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Відео

Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black
Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
27,5"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

Наявність в магазинах

Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black
Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black
Розмір рами
L
Колір велосипеда
Колір велосипеда
Діаметр колеса
27,5"
Схожі моделі
Додати в обране
Додати в порівняння
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black фото 1
Велосипед 27,5" Marin SAN QUENTIN 1 рама - L 2022 Gloss Grey/Black фото 2
Зверніть увагу, що на основі наявності компонентів, виробник може змінювати комплектацію без попередження.
Артикул:SKD-94-62
Поділитися
Немає в наявності
0
відгуків
Поділитися
Розмір рами
Колір велосипеда
color property
color property
Діаметр колеса
27,5"
Додати в обране
Додати в порівняння
Самовивіз з магазину Велопланета
Замов на сайті забери в магазині
Доставка по місту
Безкоштовна доставка велосипедів нашим кур'єром, доступна по Києву
На відділення "Нової пошти"
При сумі замовлення від 2000 грн - до відділення або кур'єром - безкоштовно. *
* Зверніть увагу, що при розрахунку умов доставки береться остаточна сума замовлення з урахуванням дисконтно-бонусної програми
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи

АГРЕСИВНИЙ ХАРДТЕЙЛ ДЛЯ ТЕХНІЧНИХ ТРЕЙЛІВ

Marin San Quentin не схожий на жодний з один байків, на яких ви їздили раніше! Це зовсім не кантрійнік, а справжній ендуро-хардтейл. Він має продуману для агресивного катання геометрію, великий хід вилки та широкі злі покришки. І все разом це дасть вам контроль і впевненість, як на будь-якому технічному трейлі з вертикальними контр-ухилами та великими вильотами, так і на памптреку і навіть на спотах для дьорт джампінгу.

Як і у випадку з трюковим байком Marin Alcatraz, у створенні San Quentin брав активну участь британський про-райдер Метт Джонс, понад рік доводячи геометрію велосипеда до ідеалу. Також він допомагав підібрати найбільш підходящі комплектуючі для кожної модифікації цього прудкого хардтейла.

ТЕХНОЛОГІЇ ТА ГЕОМЕТРІЯ РАМИ

  • Рама велосипеда зроблена з фірмового алюмінієвого сплаву Series 2 і обладнана міцними дропаутами, виготовленими методом 3D кування.
  • Рульова труба має конусну форму, яка допомагає витримати сильні удари і не зламатися при приземленні або їзді по великих каменях і коріннях.
  • До труб, з яких зроблена рама, застосований подвійний баттинг - товщина стінок змінюється двічі. Це дозволило скинути зайву вагу, зробивши стінки тонше в місцях, які не відчувають перевантажень, залишивши товщину незмінною в ключових точках.
  • Що б велосипед було легше висмикувати для стрибка або мануала, пера вкоротили до 425-ти мм, що так само посприяло швидкому розгону і кращому контролю байка на поворотах.
  • Бездоганний контроль в керуванні, особливо на крутих і швидкісних спусках, дають завалений кут рульової 65 градусів, широченне кермо 780 мм і велика колісна база.
  • Низький та довгий передній трикутник, з додатковою перемичкою-підсилювачем, і правильно підібраний кут підсідельної труби дозволяють райдеру легко знайти баланс над байком.
  • Для поліпшення прохідності конструктори підняли каретку та встановили шатуні з однією зіркою.
  • Троси та гідролінії заховані всередину рами, що б зменшити ймовірність їх пошкодження і полегшити чистку велосипеда після покатушок в дощову погоду. До того ж це робить зовнішній вигляд набагато привабливіше, особливо в поєднанні з ефектним забарвленням.

КОМПЛЕКТАЦІЯ

  • Вилка SR Suntour XCM32 оснащена наскрізною віссю стандарту Boost 15x110 мм і товстими ногами 32 мм. Все це допомагає краще протистояти торсійним навантаженням, надаючи велосипеду відчуття збитості й жорсткості.
  • Великий хід вилки 120 мм «з'їдає» великі вибоїни та удари, що б райдер не втрачав керування на сильному бездоріжжі або при приземленнях.
  • Котиться велосипед на улюбленому багатьма розмірі коліс 27,5", який робить їзду більш маневреною та динамічною, ніж не менш популярний 29".
  • Ободи коліс виготовлені з двостінного профілю, який на стику посилений штифтовим з'єднанням.
  • У втулки встановлені промислові підшипники, при чому в задній їх 4, для додаткового посилення. Виготовлені втулки з кованого алюмінію та з'єднані з ободами 32-ма спицями з нержавіючої сталі.
  • Колеса підтримують безкамерне використання.
  • Агресивний протектор покришок від Vee Tire дає гарний зачіп на пухкій поверхні, а велика ширина 2,6" робить зчеплення з дорогою ще сильніше, до того ж широкі покришки добре поглинають тряску від дрібних нерівностей.
  • За гальмування відповідають гідравлічні гальма Tektro M275 з ротором 160 мм ззаду і збільшеним до 180 мм спереду.
  • Трансмісія 1х9 представлена групою MicroShift Advent. Задній перемикач має спеціальний механізм, при включенні якого, лапка стає більш жорсткою, зменшуючи розгойдування ланцюга і знижуючи ймовірність його спадання при їзді по камінню та коренях.
Схожі товари
Велосипед 29" Scott SPARK 960 (TW) рама - L 2023, сірий фото
Закiнчується
Велосипед 29" Scott SPARK 960 (TW) рама - L 2023, сірий
В наявності
149 597 грн
Велосипед 29" Scott ASPECT 950 EQ рама - L 2022, сірий фото
Закiнчується
Велосипед 29" Scott ASPECT 950 EQ рама - L 2022, сірий
В наявності
35 690 грн
Велосипед 29" Scott SCALE 940 рама - XL 2021 Red фото
Закiнчується
3
4
Велосипед 29" Scott SCALE 940 рама - XL 2021 Red
В наявності
85 785 грн
Велосипед 29" Scott SCALE 940 рама - M 2022 Red фото
Закiнчується
Велосипед 29" Scott SCALE 940 рама - M 2022 Red
В наявності
85 785 грн
Велосипед 29" Scott SCALE 950 (CN) рама - M 2021 Granite Black фото
Закiнчується
Велосипед 29" Scott SCALE 950 (CN) рама - M 2021 Granite Black
В наявності
85 785 грн
Велосипед 29" Scott SCALE 960 (CN) рама - S 2021 фото
Закiнчується
Велосипед 29" Scott SCALE 960 (CN) рама - S 2021
В наявності
58 695 грн
footer logo
copyright © 2021 all rights reserved
Слідкуйте за нами:
Профіль
Порівняння
Вибране
Кошик