Основна частина велосипеда, до якої кріпиться велосипедне обладнання. Виготовляється з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). Геометрична форма, матеріали та конструкція рами є вирішальним фактором для визначення умов використання велосипеда та його їздових характеристик. Класична конструкція рами представляє з себе два трикутника з'єднаних між собою. У двухподвесних гірських велосипедів задній і передній трикутники з'єднані шарнірами та лінками, а також мають роз'єми для встановлення амортизатора. Моделі з ремінним приводом мають роз'ємне перо або дропаут. Також на гравійних і шосейних велосипедах можуть зустрічатися різні демпфери та шарніри, які покликані зробити їзду більш комфортною.
PRIDE алюміній 20 ''
Вилка
Частина велосипеда, яка утримує переднє колесо та відповідає за зміну напрямку їзди під час руху. Вилки бувають «жорсткі» (ригід) і «м'які» (амортизаційні). На шосейні, гравійні, міські та дитячі велосипеди частіше встановлюється ригідна вилка, виготовлена з карбону, алюмінію або сталі (рідше з титану або магнію). На гірські, а також на деякі моделі гравійних і гібридних велосипедів, встановлюється амортизаційна вилка, яка допомагає утримувати зчеплення переднього колеса на сильному бездоріжжі, а також поглинає удари. Такі вилки діляться на кілька типів: пружинно-еластомірні (прогулянки та повсякденна їзда), пружинно-масляні (фітнес і аматорські змагання), повітряно-масляні (інтенсивні тренування, марафони, перегони).
PRIDE сталь Hi-Ten 20 ''
Переднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до вилки велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос.
обіднe
Заднє гальмо
Частина велосипеда, призначена для регулювання (уповільнення) швидкості його руху. Найрозповсюджені види гальмівних систем - це обідні, дискові та барабанні (педальні). В дисковій системі колодки калліпера (супорт), прикріпленого до рами велосипеда, затискають ротор (гальмівний диск), закріплений на втулці колеса. Колодки приводяться в рух механічним пересуванням троса, або за допомогою гальмівної рідини. Обідне гальмо працює за принципом лещат, затискаючи колодками край обода, при натисканні гальмівної ручки, яка в свою чергу тягне трос. Барабанне гальмо буває тільки заднім і приводяться в рух крутінням педалей назад.
ободной
Шатуни
Це кривошипний механізм з провідними зірками, що передає трансмісії велосипеда обертальні рухи ніг велосипедиста. Кріпиться до валу каретки шліцьовим з'єднанням. В сучасних велосипедах вал каретки, найчастіше, є частиною шатунів. Залежно від типу велосипеда може мати 1, 2 або 3 зірки. Зустрічаються моделі з вбудованим вимірником потужності педалювання. ЛІВА ПЕДАЛЬ МАЄ ЗВОРОТНЮ РІЗЬБУ!
Prowheel 140мм, 32T, алюміній
Втулки
Центральная часть колеса (ступица), насаженая на неподвижную ось, которая крепится к вилке и раме велосипеда болтами, эксцентриковым зажимом, либо сквозной осью. Вращается на радиально-упорных "насыпных" либо на герметичных "промышленных" подшипниках. Задняя втулка оборудована барабаном с храповым механизмом, на который устанавливается кассета. В бюджетных втулках, а также на моделях для детских велосипедов, вместо барабана встречается резьба для фривила (трещётки). На городских и дорожных велосипедах может быть установлена "планетарная втулка", которая работает по схожему с автомобильной КПП принципу и заменяет собой задний переключатель и кассету.
Зовнішня частина колеса у вигляді кола, яка кріпиться до вилки колеса спицями. Профіль обода може мати одну або дві стінки, а також може бути посилений додатковими ребрами по всьому колу або спеціальними пістонами, які вставляються в отвори для спиць. На обід монтується велосипедна покришка. Залежно від моделі, покришка встановлюється з камерою або без неї. На шосейні велосипеди межет бути встановлений обід до якого приклеюється трубка.
Алюмінієві, подвійні, 18мм
Покришки
Упругая резиновая оболочка с металлическим или полимерным (фолдинговым, складывающимся) бортовым кольцом, установленная на обод колеса. Покрышка обеспечивает сцепление велосипеда с дорожным полотном, а также она поглощает незначительные вибраций. Для накачивания покрышки воздухом используется камера, либо специальная конструкция обода и покрышки, для бескамерного использования. Так же у шоссейных гоночных велосипедов встречаются трубки (вид шин в которых сшиты два края каркаса, удерживая внутри камеру). В зависимости от условий использования протектор (беговая дорожка) покрышки имеет разный рисунок, состав резинового покрытия (компаунд) и плотность плетения нитей каркаса (корд).
Полуслік Innova 20x2,2 ''
Винос
Частина велосипеда, що з'єднує горизонтальну трубу керма з вертикальним штоком вилки. Деякі моделі інтегрованих виносів кріпляться безпосередньо до корони вилки. На міських велосипедах можна також зустріти моделі з можливістю регулювання кута нахилу, складною конструкцією або ексцентриковим затискачем.
PRIDE 60мм, алюміній
Кермо
Деталь велосипеда, за допомогою якої він спрямовується в потрібну сторону. Також кермо є основною точкою опори велосипедиста, разом із сідлом і педалями. На кермі монтується додаткове обладнання: гріпси або обмотка, ручки перемикання, гальмівні ручки, а також дзвінок, велокомп'ютер, фара та інше. Гірські та гібридні велосипеди обладнані прямими рулями (флет-бар) або рулями з невеликим підйомом (райзер). Шосейні, гравійні та туристичні велосипеди мають кермо спеціальної зігнутої форми (дроп-бар, кермо-баран). Кінці керма можуть бути зігнуті в сторони для зручності нижнього хвата на бездоріжжі, а також для комфортного перемикання передач при встановленій нарульній сумці.
PRIDE 560мм, сталь
Гріпси
Ручки велосипеда за які тримається велосипедист. Вони призначені для міцного хвата руками в будь-яких погодних умовах, а також для зниження вібрації. На горих велосипедах частіше встановлюються гріпси з замками, які запобігають їх прокручуванню при інтенсивній їзді. На шосейних і гравійних велосипедах роль гріпс виконує спеціальна обмотка.
Гумові
Підсідельний штир
Труба, що з'єднує сідло з рамою. Штир закріплюється в рамі за допомогою хомута. Сідло фіксується за допомогою болтового замку. На гірських і гравійних велосипедах може бути встановлений підсідельний штир з регулюванням висоти (дроппер). На дорожніх і прогулянкових велосипедах зустрічаються штирі з амортизацією.
Хорошая сборка не очень тяжелый, сочетание цветом классное очень круто смотрится еще большой плюс, что появилась планетарка.
Недоліки
Гость
22.05.2020
Переваги
Цвет смотрится отлично. Попробовал по весу - нормальный, чуть тяжелее чем аналогичный Apollo, но не значительно. Планетарная втулка на три скорости. Отличный велик.
Безкоштовна доставка велосипедів нашим кур'єром, доступна по Києву
На відділення "Нової пошти"
При сумі замовлення від 2000 грн - до відділення або кур'єром - безкоштовно. *
* Зверніть увагу, що при розрахунку умов доставки береться остаточна сума замовлення з урахуванням дисконтно-бонусної програми
Гарантійне обслуговування
Безкоштовна доставка велосипедів
Test Ride велосипедів
Офіційне представництво брендів
Кешбек на товари
10 років роботи
Очень красивый и производительный велосипед - Pride Rowdy 2.1. Представляет собой многоскоростной велосипед с алюминиевой рамой и планетарной втулкой Shimano Nexus. Выполнен в MTB стиле со спортивной посадкой и современным дизайном. Велосипед имеет небольшой вес, благодаря алюминиевой раме, которая также отличается хорошими показателями прочности. Данный велосипед является очень доступной многоскоростной моделью. Планетарная втулка обеспечивает точное и надежное переключение скоростей. Обучившись искусно пользоваться шестью передачами, ребенок отлично подготовиться к взрослому катанию. Преимущества многоскоростной трансмиссии позволяют Вашему ребёнку проехать больше, лучше контролировать скорость и преодолевать подъёмы. Ободные тормоза позволяют вовремя остановить велосипед в нужный момент.